برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» تمدید شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جایزه جهانی «داستان ما و کرونا» تمدید شد

ايرنا/ به گزارش روابط عمومي خانه کتاب و ادبيات ايران، جايزه جهاني «داستان ما و کرونا» با بخش ويژه «خاطره، روايت و داستان به قلم کادر درمان و مدافعان سلامت» برگزار مي‌شود.

بر اساس فراخوان اين جايزه، هر نويسنده مي‌تواند با ارسال يک داستان کوتاه (حداکثر۵۰۰۰ کلمه) در اين جايزه شرکت کند. آثار ارسالي نبايد پيش‌تر در مسابقه يا برنامه عمومي شرکت داده شده باشد. اين جايزه ويژه داستان‌نويسان فارسي‌زبان است و محل سکونت يا مليت نويسنده ملاک نيست.

داستان‌ها بايد به زبان‌فارسي و در فايل ورد word نوشته و ارسال شوند. موضوع اين رقابت، بيماري کوويد ۱۹ و مسائل مرتبط با شيوع اين ويروس همه‌گير جهاني است. بنابراين موضوع داستان حتما بايد مرتبط با اين بيماري و مسائل آن باشد.

نويسندگان مي‌توانند آثار خود را تا ۲۸ خرداد به نشاني اينترنتي corona.naghdedastan.ir ارسال کرده و فرم شرکت در جايزه را تکميل و تاييديه دريافت کنند.

اين جايزه داراي يک بخش ويژه براي کادر درمان است؛ آثار داستاني يا خاطره‌هاي کادر درمان در اين بخش جداگانه ارزيابي و بهترين آثار انتخاب و معرفي خواهند شد. همچنين، شرکت‌کنندگان در بخش ويژه بايد تصوير مدرک شغلي خود را همراه داستان ارسال کنند. اعضاي کادر درمان مي‌توانند در بخش عمومي نيز شرکت کنند.

اين جايزه با ارسال آثار از سوي نويسندگان آغاز مي‌شود و پس از پايان مهلت ارسال، دبيرخانه، آثار را گردآوري و در اختيار هيات داوران قرار خواهد داد. هيات داوران از بين آثار ارسالي، ۱۰ اثر را به عنوان آثار منتخب معرفي خواهند کرد. از بين آثار منتخب سه اثر به عنوان آثار برگزيده و يک اثر به عنوان برترين اثر انتخاب و معرفي خواهد شد. در بخش ويژه نيز ۵ اثر برتر به طور جداگانه معرفي خواهد شد.

اختتاميه جايزه جهاني «داستان ما و کرونا» به صورت مجازي در تابستان ۱۴۰۰ برگزار شده و به برگزيدگان لوح تقدير، نشان جايزه و جايزه نقدي اهدا مي‌شود. همچنين مجموعه آثار منتخب و برگزيده در يک مجلد و در شمارگان مناسب منتشر خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره