برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موسسه دهخدا: استاد کزازی، مدرس ما نبوده!

منبع
خراسان
بروزرسانی
موسسه دهخدا: استاد کزازی، مدرس ما نبوده!

خراسان/ موسسه لغت‌نامه دهخدا در پی انصراف استاد میر جلال‌الدین کزازی از این موسسه اعلام کرد، وی هرگز مدرس یا مؤلف موسسه دهخدا نبوده است.
به گزارش صبا، چندی پیش میرجلال‌الدین کزازی استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه در قالب یک فایل صوتی در صفحه مجازی‌ اش انصراف خود را از همکاری با موسسه لغت‌نامه دهخدا اعلام کرد. حال این موسسه در اطلاعیه‌ای به انصراف استاد کزازی، واکنش نشان داده است.
متن اطلاعیه، به این شرح است: «آقای دکتر کزازی، برخلاف اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی، هرگز سابقه همکاری با بخش تألیف لغت‌نامه، آموزش‌های آزاد و سایر بخش‌های موسسه را نداشته‌اند.
ایشان برای نخستین بار، در دوره جدید از مدیریت مؤسسه، توسط دکتر زمردی دعوت به همکاری شدند و تدریس کلاس‌های آزاد و عمومی شاهنامه را برای شش جلسه به‌صورت آنلاین پذیرفتند؛ اما پس از ارائه روز و ساعت درسی، به دلیل فضای دروغین حاکم بر رسانه‌ها و جوسازی‌ها، از شروع تدریس آنلاین اعلام انصراف کردند.
ایشان، با پیام صوتی، روز و ساعت تدریس را به مؤسسه اطلاع دادند و چند روز بعد، با پیام صوتی انصراف از شروع کلاس را اعلام کردند.
پیام دوم ایشان (انصراف از شروع کلاس)، در خطاب و در مکالماتِ شخصی با مؤسسه بوده است؛ اما ایشان این پیام شخصی را در اختیار رسانه‌ها هم قرار دادند. رسانه‌ها نیز، بی‌خبر از عدم سابقه همکاری قبلی ایشان با مؤسسه، به این شایعات دامن زدند.

تأکید می‌شود دکتر کزازی، هرگز مدرّس یا مؤلف مؤسسه دهخدا نبوده‌اند که قطع همکاری داشته باشند.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره