برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» رونمایی شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» رونمایی شد

ایسنا/ آیین رونمایی از تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» امروز ۱۸ بهمن با حضور فریدون محمودی، مریم زندی و محسن کریمی از شعرای شهرستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره سه ملایر برگزار شد.

کتاب «خودم را خیس کردم»، تازه‌ترین اثر غلامرضا بکتاش است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون خدمت رضوی همزمان با چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی شد.

شاعر این کتاب ضمن قدردانی از اداره کتابخانه‌های عمومی به جهت پرداخت به آثار جدیدالانتشار گفت: وقتی شاعری از ۵۰ سالگی گذر می‌کند و ۵۰ عنوان کتاب دارد باید گفت اکنون دیگر نوبت بچه‌هاست که شکوفا شوند. 

غلامرضا بکتاش خطاب به کودکان حاضر در برنامه تأکید کرد: با نترسیدن از اشتباه می‌توان به قله‌های زندگی دست پیدا کرد.

مریم زندی، یکی از شاعران ملایری نیز کتاب حاضر را تحولی در اشعار بکتاش خواند و عبور بکتاش از واژهای متداول شعر کودک و اشاره به واژه‌های امروز و در دنیای بزرگترها را پوست‌اندازی و تحول شعر وی خواند.

زندی مطرح کرد: نسل امروز نسل پرسش و چالش است و شاعر در این کتاب تلاش کرده نگاهی ملموس و امروزی به دنیای کودک داشته باشد.

وی شعر بکتاش را دارای ظرافت‌های زبانی و موسیقی درونی خواند و یکی از علت‌های دلنشین بودن اشعار وی برای کودکان را همین خصوصیت خواند.

فریدون محمودی، دیگر شاعر ملایری شعر بکتاش را شعری سنجیده و انتخاب واژگان از سوی وی را هنرمندانه دانست و اظهار کرد: شعر بکتاش با وجود سادگی و روانی، دارای موسیقی درونی است و کودک امروز با این سبک از شعر ارتباط خوبی برقرار می‌کند.

تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» رونمایی شد 

تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» رونمایی شد 

تازه‌ترین اثر «غلامرضا بکتاش» رونمایی شد 

انتهای پیام

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar