برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«فورد موستانگ GT» به نیروی پلیس ایالتی کارولینای شمالی اضافه خواهد شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«فورد موستانگ GT» به نیروی پلیس ایالتی کارولینای شمالی اضافه خواهد شد

آخرین خودرو/ ۲۵ موستانگ GT مجهز به موتور V-8 با پوشش نیروهای دولتی در ماه های آینده در سراسر ایالت کارولینای شمالی مستقر خواهند شد.

فورد انتخاب های متوسطی از وسایل نقلیه خود دارد که به طور خاص برای وظایف پلیس طراحی شده اند، اما موستانگ در میان آن ها نیست. این امر گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی را از خرید ۲۵ نمونه موستانگ برای استفاده در وظایف گشت زنی در سراسر ایالت منع نکرده است. این خودرو ها اکوبوست های چهار سیلندر هم نیستند. نیرو های ایالتی در ناوگان خود دارای نسخه GT با قدرت ۴۸۶ اسب بخار هستند.

در حساب اینستاگرام نیرو های گشتی ، چندین عکس به اشتراک گذاشته شده است که نشان می دهد موستانگ ۲۰۲۴ با لباس های نقره ای و مشکی ایالتی پوشیده شده است اما نمی دانیم که این ها GT های استاندارد هستند یا تریم پریمیوم، اما چرخ ها و بال عقب نشان می دهند که خودرو ها دارای بسته آپشنال (اختیاری) GT Performance هستند. این افزونه ۴۹۹۵ دلاری دارای ترمز های برمبو، سیستم تعلیق ارتقا یافته، دیفرانسیل تورسن، مهاربندی اضافی شاسی، اگزوز اصلاح شده و قلاب های یدک کش جلو است.

می توان تصور کرد که گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۵۹۵ دلاری نیز در این خودرو ها گنجانده شده است. این قیمت نهایی را به ۵۰۷۹۰ دلار می رساند (با استفاده از نسخه GT استاندارد به عنوان نقطه شروع). در پست اینستاگرام، گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی ادعا می کند که هزینه آن “قابل مقایسه با سایر وسایل نقلیه که در حال حاضر در حال خدمت در ناوگان آن است” می باشد. و با قدرت ۴۸۶ اسب بخار، مطمئنا قادر به تعقیب خلافکاران پر سرعت است. با پایان یافتن تولید دوج چارجر فعلی و نسل بعدی نسخه پلیسی که هنوز در دست ساخت است، به نظر می رسد این خودرو در حال آماده شدن برای انجام وظیفه گشت زنی با عملکرد بالا است.

سابقه خدمات پلیسی موستانگ به دهه ۱۹۸۰ بر می گردد. برای مدتی، فورد نسخه ۵.۰ قدیمی خود را با بسته خدمات ویژه (SSP) ارائه کرد که دارای مجموعه ای از قطعات ارتقا یافته مخصوصا برای اجرای قانون بود. با بررسی مجموعه خودرو های پلیس فعلی فورد، ما شاهد تریم های SSV برای F-150 و Expedition هستیم.

با فورد پرو در مورد امکان گزینه های حذف تجهیزات ویژه یا چیزی کمتر از بسته کامل پلیس که می توان به شهرداری ها ارائه کرد، تماس گرفته شد و یکی از سخنگویان تایید کرد که هیچ چیزی برای موستانگ برای نیروهای پلیس وجود ندارد که از کارخانه تامین شود، اما توصیه می کند که شرکت های مختلف تولیدی، اقلام خاص موستانگ را برای استفاده های گشت زنی ارائه می دهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir