برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

بالاخره لوکس ترین خودروی وارداتی پلاک شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
بالاخره لوکس ترین خودروی وارداتی پلاک شد

آخرین خودرو/ سرانجام و بعد از گذشت ماه ها از معرفی اولیه سدان لوکس بی ام کارز، بالاخره هونگچی H5 پلاک ملی دریافت کرد. اوایل پاییز سال گذشته بود که BM Cars از اولین نمونه وارداتی از هونگچی H5 پرده برداشت. سدانی لوکس از برند کهنه کار چینی که به نوعی لوکس ترین سدان چینی بازار ایران به حساب می آید. هونگچی قدیمی ترین خودروساز چین و نماد خودروساز ملی این کشور محسوب می شود و به همین دلیل هم کیفیت و دوام متفاوتی را در محصولات این نشان نسبت به دیگر چینی ها می بینیم. حالا به تازگی نخستین نمونه های این خودرو شماره گذاری شده اند به زودی تحویل مشتریان می گردند. سدانی که قیمت ۲,۷۶۲,۰۹۶,۰۰۰ تومانی تحویل به مشتری را دارد و احتمالا در بازار آزاد قیمتی در محدوده ۴ میلیارد داشته باشد. البته حواله های نجومی ۷ تا ۹ میلیارد هم برای این خودرو در پلتفرم های خرید و فروش خودرو دیده می شود اما این قیمت ها برای یک سدان چینی بیشتر شبیه به شوخی به نظر می رسد.
ویدیوی معرفی هونگچی H5:


قوای محرکه این سدان را یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت (GDI) تشکیل داده است که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت آیسین ژاپن به چرخ های جلو می رساند. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و با توجه به فاصله محوری ۲۹۲۰ میلیمتری در این سدان، سواری نرمی را با آن تجربه می کنید. مصرف ترکیبی هونگچی H5 حدود ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا صد این سدان ۱۶۳۵ کیلوگرمی، ۷.۸ ثانیه اعلام شده است.
از جمله امکانات هونگچی H5 می توان به ۹ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، صندلی های برقی جلو با گرمکن و سردکن، تهویه اتوماتیک دوکاناله، پاکسازی هوای کابین، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تشخیص اجسام متحرکت اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم، اپل کار پلی، نور پردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، جلو آمپر دیجیتال، استارت استاپ اتوماتیک، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، سیستم صوتی حرفه ای، آینه حساس به نور، رانندگی بین خطوط و … اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره