پدال/ کاديلاک فيسليفتي را بر روي سدان پرچمدار CT6 خود انجام داده و پروتوتايپهاي آن بهتازگي در اروپا مورد آزمايش قرار گرفته است. با توجه به تصاوير جاسوسي به نظر ميرسد CT6 در اين فيسليفت تغييرات ظريفي را تجربه کرده است اما بازهم قابلتوجهتر از نمونهٔ کنوني است. همچنين به نظر ميرسد CT6 ويژگيهايي را از کانسپت فوقالعاده زيباي اسکالا گرفته باشد که سال گذشته رونمايي شد و اين هرگز چيز بدي نيست.
به نظر ميرسد در نسخهٔ فيسليفت شدهٔ CT6، نماي جلويي با جلوپنجرهٔ بزرگتر و چراغهاي باريکتر که بهصورت افقي در دماغهٔ خودرو کشيده شدهاند، تغيير کرده باشد؛ اما همانند اکثر فيسليفتها، اساساً نماي عقبي CT6 دستنخورده باقيمانده هرچند که احتمالاً گرافيک داخلي چراغها تغيير کرده است. همچنين با توجه به وجود جلوپنجرهٔ تهاجمي در نمونهٔ در حال آزمايش موجود در تصاوير جاسوسي، اين امکان وجود دارد که اين يک نمونهٔ اسپرت و عملکرد بالا باشد.
در حال حاضر بالاترين تيپ CT6 مجهز به يک پيشرانهٔ 3 ليتري V6 بايتوربو با 404 اسب بخار قدرت است درحاليکه مدل پايه از همان پيشرانهٔ 3.6 ليتري V6 تنفس طبيعي آشناي جنرال موتورز استفاده ميکند که در بسياري از محصولات اين گروه خودروسازي مانند بيوک لاکراس بکار ميرود. علاوه بر اين، نسخهٔ پلاگينهيبريدي CT6 نيز ارائه ميشود. اين مدل مجهز به يک سيستم هيبريدي متشکل از يک پيشرانهٔ 2 ليتري چهار سيلندر توربوشارژ است که مجموعاً 335 اسب بخار قدرت دارد.
اما شايعاتي نشان ميدهند که ممکن است در آينده نسخهاي از موتور 6.2 ليتري V8 کوروت هم براي CT6 ارائه گردد. بااينحال بعديد است که يک نسخهٔ V واقعي از CT6 توليد گردد هرچند که ميدانيم در صنعت خودروسازي هرگز نبايد گفت هرگز. CT6 براي اولين بار سال گذشته بهعنوان سدان پرچمدار جديد کاديلاک معرفي شد درحاليکه رقباي اروپايي آن مانند آئودي A8 و بامو سري 7 بهطور قابلتوجهي قيمت بالاتري از CT6 دارند. کاديلاک پيشازاين هم مدلهاي برجستهٔ ATS و CTS را براي رقابت با رقباي آلماني در هر دو زمينهٔ لاکچري و عملکرد ارائه کرده بود و حال قصد دارد کاري مشابه را با CT6 در کلاسي بالاتر انجام دهد. انتظار ميرود کاديلاک رسماً در نمايشگاه خودروي ديترويت سال آينده، فيسليفت CT6 را رونمايي کند.
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد
بازار