برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه ۳۰ تولید کرد

منبع
اسب بخار
بروزرسانی
بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه ۳۰ تولید کرد

اسب بخار/ شرکت خودروسازي بوگاتي از توليد يک خودروي برقي کوچک به قيمت ۳۵ هزار دلار به سبک خودروهاي دهه ۳۰ ميلادي خبر داده که بيشتر براي تفريح و بازي قابل استفاده است.

بوگاتي آخرين بار در سال ۱۹۳۱ يک خودروي برقي به نام تايپ ۵۶ توليد کرده بود و حالا بعد از گذشت حدود نه دهه دوباره اين خودرو را به شکلي محدود بازسازي و توليد کرده است.

خودروي يادشده که بيبي ۲ (bugatti baby 2) نام دارد، ۷۵ درصد کوچک تر از نمونه اوليه است و بيشتر براي استفاده تفريحي همراه با اعضاي خانواده قابل استفاده است. اين خودرو داراي موتور ۱.۳ اسب بخاري با باتري ۱.۴ کيلووات ساعتي است. نمونه اصلي اين خودرو که در دهه ۳۰ ميلادي توليد شده بود داراي موتور ۵.۸ اسب بخاري بود و حداکثر سرعت آن به حدود ۵۰ کيلومتر در ساعت مي رسيد.

مدل جديد اين خودرو به گونه اي توليد شده که امکان نصب يک باتري ۲.۸ کيلووات ساعتي بر روي آن وجود دارد که در اين حالت سرعت خودرو به حدود ۲۵ کيلومتر در ساعت افزايش مي يابد. با هر بار شارژ اين خودرو مي تواند مسافتي بين ۲۰ تا ۵۰ کيلومتر را طي کند.

بوگاتي قصد دارد تنها ۵۰۰ دستگاه از اين خودروي برقي را توليد کند که قيمت مدل ساده آن ۳۵ هزار دلار و قيمت مدل پيشرفته آن با برد بيشتر ۶۸ هزار دلار است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره