برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رندر فرضی از چهره نسل جدید ب ام و M3

منبع
اسب بخار
بروزرسانی

اسب بخار/ قطعاً هيچ کمبود اطلاعاتي در خصوص «ب ام و M3 2021» وجود ندارد! اين که جاسوسان صنعتي، تصاويري از نسخه هاي پرتوتايپ اين خودرو را در حال تست فني شکار مي کنند يا همکاران ما در رسانه هاي خارجي به طراحي رندرهاي اختصاصي اين اتومبيل مي پردازند، تفاوتي به حال ما ندارد!

چراکه سدان چست و چابک ب ام و راه ورود به بازار جهاني را با سرعتي زياد در پيش گرفته است. امروز يک رندر واقع گرايانه از نسل جديد M3 را پيش روي شما قرار داده ايم، رندري که براساس خودروي در حال تست در کنار M4 جديد طراحي شده است.

حرکت شانه به شانه اين دو خودرو در مسير تست با استتار بسيار کم تر، نسبت به ماه هاي قبل، پيامي روشن از آن چه قرار است در ماه سپتامبرِ پيشِ رو اتفاق افتد به ما مي دهد. آن طور که به نظر مي آيد، خودروهاي مشاهده شده نسخه هاي نهايي هستند که براي ورود به بازار استارت زده اند. هر چند از روي تصاوير، سيستم اگزوز آن ها اندکي پيچيده تر از مدل هاي عادي به نظر مي رسد. البته هنوز زود است بگوييم که ب ام و در حال تست نسخه ديفرانسيل عقب مدل xDrive است، اما مي دانيم که عرضه اين نسخه براي زمان ورود خودروهاي جديد به بازار اولويت بندي شده است.

از سويي، مي شود گفت که اين دو خودرو با رينگ آلياژي متفاوتي عرضه خواهند شد. همچنين آن ها از سيستم چهارچرخ محرک و گيربکس اتوماتيک دوکلاچه بهره خواهند برد که در يک هارموني کامل با پيشرانه ۶ سيلندر خطي قدرتي فراتر از ۵۰۰ اسب بخار توليد خواهند کرد. از روي تصاوير شکارشده، با توجه به حجم زياد استتار، نمي توان رنگ خودروها را حدس زد اما طبق تيزري که ب ام و منتشر کرده بود، M3 با رنگ سفيد اشکي و M4 به رنگ زرد روشن در آن حضور داشت.

اکنون به لطف تلاش گرافيست هاي سايت “Kolesa”، شاهد خلق رندري واقع گرايانه از چهره احتمالي M3 2021 هستيم. اگرچه اين طرح هنوز با طرح نهايي فاصله زيادي دارد، اما ما به طرز خوش بينانه اي آن را بسيار نزديک به طراحي حقيقي M3 مي دانيم. شايد نقطه عطف اين طراحي همان جلوپنجره کليوي غول آساي جديد ب ام و باشد که قرار است زينت بخش مدل هاي اسپرت و تقويت شده اين شرکت شود. M3 جديد در ۲۰۲۱ مي آيد و در کنار M4 کوپه و کانورتيبل به توليد مي رسد. اما همان طور که انتظار مي رفت، ديگر همچون گذشته، خبري از نسخه M4 گرن کوپه نخواهد بود. همچنين بنا به شنيده هايي، قوي ترين نسخه خانواده M3 و M4 از يک پيشرانه غير بنزيني و احتمالاً تمام الکتريکي بهره خواهد گرفت!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره