برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کوییک R اتوماتیک وارد فاز تولید می‌شود

منبع
ايران جيب
بروزرسانی
کوییک R اتوماتیک وارد فاز تولید می‌شود

ايران جيب/ با توجه به استقبال از محصول جديد اين گروه خودروسازي، نسل جديد کوييک آر اتوماتيک در دستور کار قرار گرفته و به زودي وارد مدار توليد خواهد شد.

در دوره هاي قبلي فروش گروه خودروسازي سايپا، کوييک به يکي از محصولات پرطرفدار اين گروه تبديل شد و از آن جا که توليد اين خودرو به صورت انحصاري به پارس خودرو محول شده، اين شرکت در نظر دارد نسل جديدي از اين محصول را وارد بازار کند.

اين در حاليست که همزمان با شروع تحريم هاي دوباره، توليد محصولات اتوماتيک در شرکت هاي خودروسازي متوقف شده بود اما پارس خودرو در تلاش است تا با تکيه بر توان مهندسان داخلي نسبت به توليد اين محصول پرطرفدار با گيربکس اتوماتيک اقدام کند.

نسل جديد کوييک که همزمان با رونمايي به يکي از خودروهاي پرطرفدار بازار تبديل شده بود، پس از مدتي با نام کوييک آر وارد فاز توليد شد و با افزايش آپشن هاي اين خودرو، کوييک آر پلاس نيز وارد بازار شد و حال کوييک آر اتوماتيک که بدون شک در اين بازه قيمتي، بدون رقيب خواهد بود، به زودي وارد فاز توليد مي شود.

با توجه به اينکه در شرايط فعلي قيمت خودروهاي داخلي تحت تاثير مواردي چون تورم، نوسان قيمت ارز و بالارفتن هزينه‌هاي توليد است بنابراين خودروهاي هم رده قيمتي کوييک، با افزايش قيمت همراه شدند که در اين شرايط با توجه به آپشن هاي مناسب اين خودرو، کوييک هم اکنون به يکي از محصولات پرطرفدار بازار تبديل شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره