برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گرامیداشت فروش ۱ میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ سال پيش شاهد ۵۰ ساله شدن نام رنجروور بوديم اما لندروور دليل ديگري براي گراميداشت برادر کوچک‌تر خود پيدا کرده است.

اين خودروساز بريتانيايي تحت تملک تاتا در ويدئويي رسمي اقدام به گراميداشت فروش يک ميليون دستگاه رنجروور اسپورت کرده است. اين دستاورد مهم در طول بيش از ۱۵ سال توليد و عرضه رنجروور اسپورت به دست آمده است. رنجروور اسپورت اولين بار در سال ۲۰۰۴ به عنوان خودرويي مفهومي و با نام رنج استورمر معرفي شد و پس از آن بود که به يکي از پرفروش‌ترين شاسي بلندهاي تاريخ لندروور بدل شد.

لندروور به منظور گرامي داشت اين واقعه نگاهي به دستاوردهاي سال‌هاي پيشين داشته که شامل دستيابي به رکورد سريع‌ترين شاسي‌بلند نوربرگ رينگ در سال ۲۰۱۴ بوده است. در آن سال رنجروور اسپورت SVR توانست يک دور جهنم سبز را در ۸ دقيقه و ۱۴ ثانيه طي کند. يکي ديگر از دستاوردهاي اين خودرو بالا رفتن از ۹۹۹ پله و رسيدن به دروازه بهشت با رنجروور اسپورت پلاگين هيبريدي بوده است.

 
 
لندروور اما به اين دستاورد مهم راضي نبوده و در آينده احتمالاً اخبار بيشتري را خواهيم شنيد مخصوصاً اينکه رنجروور اسپورت ۲۰۲۱ به‌روز شده وارد ميدان شده است.

مهم‌تر اينکه نسل بعدي رنجروور اسپورت نيز در حال تست‌هاي توسعه‌اي مشاهده شده و امسال به عنوان خودروي مدل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. فعلاً خبر دقيقي درباره رنجروور اسپورت جديد وجود ندارد اما انتظار مي‌رود از قواي محرکه الکتريکي شده در اين خودرو استفاده شود.
 
نسل بعدي رنجروور اسپورت طبق انتظارات طراحي تکاملي خواهد داشت و بخش اعظم ويژگي‌هاي نسل فعلي را حفظ خواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar