برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اولین تصاویر مدل مفهومی سدان لوکس برقی آئودی ای‌ترون A6

منبع
زوميت
بروزرسانی
اولین تصاویر مدل مفهومی سدان لوکس برقی آئودی ای‌ترون A6

زوميت/ آئودي اي‌ترون A6، خودرويي لوکس و چهاردر با پيشرانه الکتريکي خواهد بود. اين محصول در نسخه نهايي، با مرسدس بنز EQS رقابت خواهد کرد.
   
پورشه تايکان و آئودي اي‌ترون GT، محصولاتي ساخته‌شده توسط زيرمجموعه‌هاي فولکس‌واگن هستند؛ درحالي‌که مرسدس بنز سرمايه‌گذاري بر مدل‌هاي لوکس برقي را به خودروهاي اسپرت ترجيح داده است و EQS را توليد خواهد کرد. اين شرايط، احتمالا مهم‌ترين دليل آئودي براي توليد خودرويي مشابه EQS است تا گروه فولکس‌واگن نيز محصولي در کلاس لوکس الکتريکي داشته باشد.

مدل مفهومي آئودي اي‌ترون، به‌زودي در نمايشگاه خودرو شانگهاي رونمايي خواهد شد. تا اين لحظه، صرفا تصاويري از اين محصول به‌صورت غيررسمي منتشر شده است. اي‌ترون A6، طراحي فراتر از مدل‌هاي مرسوم آئودي دارد و همراه جلوپنجره بزرگ، چراغ‌هاي باريک و حجم‌دهي خلاقانه در سپر، ترکيبي عالي از سبک اسپرت و لوکس با نگاه به آينده ارائه مي‌دهد.

 

در نماي پشت نيز به‌سختي مي‌توان اي‌ترون A6 را به ديگر محصولات آئودي نسبت داد. چراغ‌هاي LED در عقب، فضاي بسيار کمي اشغال کرده‌اند و در وسط، نشان تجاري شرکت سازنده را روشن مي‌کنند. مشابه نماي جلو، در عقب هم ادوات سياه‌رنگ وجود دارند که ضمن تقويت حس اسپرت خودرو، وزن خالص را کاهش مي‌دهند.

اطلاعات دقيق از توانايي‌هاي فني اي‌ترون A6، دوشنبه ۳۰ فروردين اعلام خواهد شد. تصاوير منتشرشده از مدل مفهومي، اين خودرو را آماده توليد نشان مي‌دهند و نويدبخش محصولي مدرن در کلاس قيمتي ۱۰۰ هزار دلار هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar