برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کادیلاک اسکالا V با عملکرد بالا به زودی رنمایی می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ چندي پيش نمونه اوليه از کاديلاک اسکالاد رونمايي شد و اکنون اين خودروساز از مدل جديد اين مدل خودرو رونمايي کرده است. شايعه شده که اين يک مدل جديد V است که از يک موتور ۶.۲ ليتري V-۸ سوپرشارژ بهره مي‌برد،کاديلاک اعلام کرده که CT۴-V و CT۵-V آخرين اتومبيل‌هاي گازسوز V اين شرکت هستند. کاديلاک اعلام کرد که V Blackwings نيز جديد آخرين اتومبيل‌هاي V مجهز به گاز است. 

کاديلاک همچنين با استفاده از پلتفرم جديد Ultium جنرال موتورز، تا سال ۲۰۲۵ وعده اسکالاد برقي را داده است.  اگزوز اين خودرو مشابه CT۴-V و CT۵-V Blackwing است.

در حال حاضر دو موتور در اسکالاد ۲۰۲۱ موجود است که شامل يک موتور توربو ديزل ۳.۰ ليتري شش خطي يا ۶.۲ ليتري V-۸ است؛ اگر اين يک مدل V جديد باشد، مي‌توان آن را به پيشرانه ۶.۲ ليتري LT۴ V-۸ سوپرشارژ مجهز کرد که ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۹ پوند فوت گشتاور در CT۵-V Blackwing ايجاد مي‌کند.

اين موتور مي‌تواند با ساير SUV‌هاي فوق العاده مانند مرسدس AMG GLS۶۳ با قدرت ۶۰۳ اسب بخار که در آزمايش ها در مدت زمان ۳.۶ ثانيه به سرعت 100 کيلومتر در ساعت برساند، رقابت کند.

نمونه‌هاي اوليه اسکالاد با دو چرخ استاندارد و اسکالاد ESV شاسي بلند در کنار C۸ Corvette Z۰۶، مشاهده شده است. جنرال موتورز ( GM ) مي‌گويد، در پايان سال گذشته، تقريبا نيمي از اسکالاد جديد با بيش از ۱۰۰۰۰۰ دلار فروخته شد.  اميدوارم به زودي درباره اين نسخه اسکاليد اطلاعات بيشتري کسب کنيم که مي‌تواند Vs‌هاي بنزيني را بيش از آنچه فکر مي‌کرديم زنده نگه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره