برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشکل کمبود قطعه علت تاخیر در تحویل خودرو‌ها

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مشکل کمبود قطعه علت تاخیر در تحویل خودرو‌ها

باشگاه خبرنگاران/ قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: براي خودرو نيسان ديزل يک ضابطه جديد از سوي ستاد مصرف سوخت تعيين شده است.
 
مجيد باقري قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: موضوعي که همواره مد نظر گروه خودروسازي سايپا است، مديريت وضعيت معوقات است. سال گذشته گفتيم که تلاش مي کنيم خودروهاي معوق را به صفر برسانيم و لازم است به استحضار برسانيم که به ازاي تمام خودروهاي معوق، خودروي جديد توليد کرده ايم. 

او با تاکيد بر اينکه به ازاي تمام خودروهاي معوق خودرو توليد شده است و در پارکينگ سايپا موجود است، بيان کرد: متاسفانه به دليل مشکل جهاني در تامين قطعه و البته شرايط کرونا، خودروهايمان با پديده کسري قطعه مواجه شدند و اکنون اين خبر را بايد بدهم که تمام خودروهاي معوق توليد شده اند و بعد از رفع نقص و به محض دريافت قطعه، تحويل مشتريان داده خواهد شد. 

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش  گفت: تدبير جديدي انديشيده ايم و مقرر شد که سايپا در ماه هاي ارديبهشت و خرداد ديگر تعهد جديد ايجاد نکند تا تمام تعهدات معوق تحويل داده شود. با برنامه ريزي انجام شده به زودي تمام معوقات تحويل مشتريان داده خواهد شد.

باقري با اشاره به تحويل خودرو شاهين به مشتريان، گفت: خودرو شاهين از اين قاعده مستثنا نيست، هم اکنون 2 هزار خودرو ناقص توليد شده است و به دليل نداشتن يک قطعه نمي توانيم آن خودرو را به مشتريان تحويل دهيم، با سازنده هاي مختلف صحبت شده و اکنون آن قطعه در حال تامين است و بلافاصله اين 2 هزار خودرو تکميل و تحويل مشتريان داده خواهد شد. 

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش  در پاسخ به سوالي مبني بر علت عدم تحويل نيسان ديزل به مشتريان گفت: مشکل نيسان ديزل با خودروهاي ديگر متفاوت است، خودرو نيسان ديزل يک ضابطه جديد از سوي ستاد مصرف سوخت تعيين شده است، مبني بر اينکه بابت هر توليد بايد يک گواهي اسقاط داشته باشيم که اکنون در حال پيگيري اين موضوع هستيم و در آينده اي نزديک شماره گذاري اين خودروها شروع مي شود. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره