برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کیت بدنه عالی برای فولکس‌واگن گلف GTI 2022

منبع
پدال
بروزرسانی
کیت بدنه عالی برای فولکس‌واگن گلف GTI 2022

پدال/ نسل جديد فولکس‌واگن گلف GTI يک هاچبک عالي است اما همانند پيشينيان خود از ظاهري محدود شده که تفاوت زيادي با نسخه‌هاي پايه‌تر دارد برخوردار شده است. اينجاست که کيت بدنه پريور ديزاين نظر شما را به خود جلب مي‌کند.

اين کيت بدنه توسط خود پريور ديزاين طراحي ‌شده و ظاهر هاچبک داغ ژرمن‌ها را کاملاً ارتقا داده و به حدي رسانده که گلف GTI به اندازه هوندا سيويک تايپ R خودنمايي مي‌کند.

تغييرات اين خودرو از بخش جلو شروع مي‌شود جايي که پريور ديزاين سپر متفاوت با اسپليتري جديد را طراحي کرده است. البته واضح‌ترين تغيير گلف GTI استفاده از بچه گلگيرهاي جديد است که ابهت زيادي را به ارمغان آورده‌اند. تکميل کننده اين بچه گلگيرها رينگ‌هاي افترمارکتي و بدنه‌اي نزديک‌تر به سطح زمين است.
 
پريور ديزاين به اعمال تغييرات بيشتر در بخش عقب ادامه داده و يک سپر جديد، اسپويلر سقفي و ديفيوزري گيرا را در نظر گرفته است.

از نظر ما اين کيت بدنه باعث شده گلف GTI شبيه يک خودروي رالي شود که خب چيز خوبي است. پريور ديزاين حرفي درباره قيمت و چگونگي توليد و عرضه اين کيت بدنه نزده است.

به عنوان يادآوري بايد گفت گلف GTI جديد از پيشرانه ۴ سيلندر ۲ ليتري توربو با قدرت ۲۴۲ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نيوتون متر استفاده مي‌کند. افرادي که خواهان قدرت بيشتر هستند مي‌توانند مدل GTI کلاب اسپورت با خروجي ۲۹۶ اسبي و گشتاور ۴۰۰ نيوتون متري را سفارش دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره