برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اطلاعیه ناجا در خصوص خرید و فروش وکالتنامه‌ای خودرو

منبع
ايران جيب
بروزرسانی
اطلاعیه ناجا در خصوص خرید و فروش وکالتنامه‌ای خودرو

ايران جيب/ رئيس مرکز شماره گذاري و تعويض پلاک پليس راهور ناجا از بازگشايي و فعاليت دائمي مراکز تعويض پلاک در تمام شرايط کرونايي از روز شنبه خبر داد.

سرهنگ علي محمدي رئيس مرکز شماره‌گذاري و تعويض پلاک راهور ناجا از بازگشايي دائمي مراکز تعويض پلاک و شماره گذاري پليس راهور در تمام مراکز کشور به صورت دائمي و در تمام شرايط مختلف کرونايي خبر داد.

سرهنگ محمدي در تشريح خبر فوق اظهار داشت : پليس راهور ناجا با جلساتي که با وزارت کشور ، وزارت بهداشت و ستاد ملي مقابله با کرونا داشت و پيگيري‌هايي که انجام شد در نهايت بازگشايي دائمي مراکز تعويض پلاک در شرايط مختلف حتي در وضعيت قرمز کرونايي به تصويب رسيد.

وي گفت: بر اين اساس از روز شنبه تمامي مراکز تعويض پلاک در کل کشور باز هستند.

 وي در پاسخ به پرسشي در اين خصوص که در شرايط قرمز کرونايي آيا روند کاري مراکز تغييري خواهند کرد يا نه؛ اعلام کرد: بنا بر مصوبات ابلاغي ستاد ملي مقابله با کرونا فعاليت اين مراکز در شرايط قرمز اگرچه انجام پذير است اما با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي انجام مي شود؛ بنابراين فعاليت اين مراکز با ۵۰ درصد ظرفيت انجام مي‌شود.

 رئيس مرکز شماره گذاري و تعويض پلاک راهور ناجا با بيان اين مطلب که بازگشايي مراکز در شرايط مختلف کرونايي در راستاي تسهيل و ارائه خدمت هرچه بيشتر به هموطنان است از متقاضيان در خواست کرد با مراجعه به سايت راهور ۱۲۰ و سامانه ‌نوبت دهي اينترنتي مرکز مد نظر و بازه زماني مورد نظر خود را انتخاب کرده و در زمان رزرو شده نه زودتر و نه ديرتر در مرکز مد نظر حضور پيدا کنند؛ همچنين از آوردن همراه اضافه خودداري کنند.

 سرهنگ محمدي تصريح کرد: اگرچه با رعايت بيشتر فاصله گذاري اجتماعي در شهرهاي قرمز و ظرفيت ۵۰ درصدي تعداد پذيرش کمتر شده اما از آن طرف ساعت کاري افزوده شده تا متقاضيان بيشتري پذيرش شوند.

وي گفت: بر همين اساس ساعت کاري مراکز تعويض پلاک از روز شنبه نهم مرداد از ۷ صبح تا ۱۵ مي باشد.

سرهنگ محمدي با بيان اين مطلب که سامانه نوبت دهي اينترنتي از هم اينک باز است و متقاضيان مي توانند نوبت رزرو کنند در خصوص ازدحام احتمالي مراجعان و پر شدن سريع نوبت ها در سامانه نوبت دهي با توجه به تعطيلي ‌هاي کرونايي گفت: از ساعت هشت هر روز صبح يک روز کاري جديد به سامانه اضافه شده و نوبت هاي جديد تزريق مي شود.

 رئيس مرکز شماره گذاري و تعويض پلاک راهور ناجا در خصوص اعتبار وکالتنامه هاي منقضي اظهار داشت: به تعداد روزهاي تعطيلي مراکز تعويض پلاک در هر شهر به اعتبار وکالتنامه هاي منقضي به طور سيستم افزوده مي‌شود؛بنابراين افراد هيچ نگراني نداشته باشند.

 وي درباره شماره‌گذاري خودروهاي سنگين اعلام کرد: خودروهاي سنگين در تهران در دو مرکز ميثم و خاوران شماره‌گذاري مي‌شدند اما از روز شنبه همه خودروهاي سنگين فقط در مرکز خاوران پذيرش مي شوند چرا که فضاي اختصاص يافته به خودروهاي سنگين در مرکز ميثم براي توسعه خطوط شماره گذاري اينترنتي استفاده خواهد شد و همانطور که قبلا گفته شده مراکز ميثم و خاوران به صورت پايلوت مرکز شماره‌گذاري اينترنتي هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره