برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه شاسی بلند لوکس بسترن در روسیه، فاو بستیون T77 خودنمایی خواهد کرد

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی

خودرو بانک/ فاو بستيون T77 يکي از محصولات جديد چيني در سگمنت کراس‌اوور است که همانند ديگر محصولات اخير چيني، با سيستم انتقال قدرت ديفرانسيل جلو و موتور 1.5 ليتري توربو به بازار عرضه مي‌شود. فاو تصميم داشت اين خودرو را اخيرا وارد بازار روسيه کند اما براي بار دوم فروش آن در روسيه به تعويق افتاد.

ابتدا قرار بود تا فاو بستيون T77 در سال 2020 به بازار روسيه عرضه شود اما اين رويداد تا سال 2021 به تعويق افتاد. اکنون بار ديگر مسئولين فاو اعلام کرده‌اند که عرضه اين خودرو در پايان سال 2021 ميلادي صورت خواهد گرفت. آن‌ها علت اين تاخير را طولاني شدن زمان دريافت گواهينامه‌هاي لازم براي ورود به بازار روسيه عنوان کرده‌اند.

فاو بستيون T77 از نظر ابعاد و اندازه در حد فولکس واگن تيگوان است و مي‌توان آن را تيگوان چيني لقب داد. طول اين خودرو 4525 ميليمتر، عرض آن 1845 ميليمتر و ارتفاع آن 1615 ميليمتر است. فاصله بين دو محور اين خودرو نيز 2700 ميليمتر عنوان شده است.
 


چراغ‌هاي LED، صفحه نمايش لمسي سيستم چندرسانه‌اي، گرمکن صندلي‌هاي جلو، کروز کنترل تطبيقي، دوربين همه جانبه، سانروف و سنسور پارک عقب تجهيزات اين خودرو را تشکيل مي‌دهند. پيشرانه آن نيز يک موتور 1.5 ليتري توربو با قدرت 160 اسب‌بخار است.

فاو بستيون T77 در سبد محصولات اين شرکت، جايگاهي بين بستيون X40‌ و بستيون X80‌ را به خود اختصاص داده است و با قيمتي در حدود يک ميليون و چهارصد هزار روبل به دست مشتريان روسي خواهد رسيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره