برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

هولوگرام 3D سفارشی برای یافتن خودرو در اماکن شلوغ!

منبع
پرشين خودرو
بروزرسانی
هولوگرام 3D سفارشی برای یافتن خودرو در اماکن شلوغ!

پرشین خودرو/ بر اساس گواهی درخواست ثبت اختراع، خودروسازی فورد در یک همکاری مشترک با لینکلن در حال طراحی یک هولوگرام ویژه برای محصولات خود هستند تا بتواند عصای دست رانندگان در مکان های شلوغی که تعداد زیادی خودرو پارک شده است، باشد.
 
بر اساس اطلاعات مندرج در گواهی ثبت درخواست اختراع، این سیستم یک برنامه نمایش طرح های سه بعدی هولوگرافیک است که می تواند در فضای بالای خودرو نشان های مختلفی را نمایش دهد.

گواهی درخواست ثبت اختراع و نقشه های سیستم هولوگرام

تا اینجا با چیز عجیبی مواجه نیستیم چرا که هولوگرام ها زمان زیادی است که وارد دنیای خودرو شده و از انداختن اطلاعات حیاتی خودرو روی شیشه اتومبیل تا نمایش لوگوی خودرو روی زمین در خودروهای زیادی نصب شده است.

ماجرا جایی جالب می شود که می بینیم این سیستم برای نمایش تصاویر، روی قطرات بسیار ریز آب موجود در هوا حساب می کند.

این سیستم از سه قسمت تشکیل شده است یک دستگاه تصویرساز روی خودرو، یک سیستم تولید مه که آب باران یا سیستم تهویه مطبوع خودرو را جمع آوری می کند و یک کنترل کننده که وظیفه هماهنگ کردن دو قسمت اصلی را بر عهده دارد.

این اختراع می تواند واژه، نقاشی و لوگو را در فضای بالای خودرو نمایش دهد و فضایی که در گواهی درخواست ثبت اختراع برای آن درنظر گرفته شده روی سقف یا قسمتی از کاپوت خودرو است.

این نقشه ها نشان می دهد که کاربران می توانند تصاویر موردنظر خود را برای نمایش انتخاب کنند اما از رنگی بودن تصاویر، اطلاعاتی منتشر نشده است.

این قابلیت که به صورت مشترک توسط فورد و لینکلن دنبال می شود، می تواند برای هر خودروی بنزینی، برقی یا هیبریدی نصب شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره