برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

خاص‌ترین اونتادور رودستر با تیونینگ هوبر

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ در آخرین روزهای تولید اونتادور، شرکت های تیونینگ فرصت دارند تا نسخه‌های کلکسیونی از این سوپراسپرت دوست‌داشتنی بسازند.

هوبر، یک شرکت سازنده‌ی کیت بدنه در دوبی است که محصولاتی ویژه‌ی لامبورگینی نیز تولید می‌کند. برای اونتادور، ادوات فیبرکربن با نام ERA 001 توسط هوبر تولید شده است.

در بریتانیا تنها دو دستگاه اونتادور بنفش با رنگ ویولا اوفیلیا وجود دارد. مالک یکی از این سوپراسپرت‌های خاص، تصمیم گرفته است اونتادور ۲۰۱۷ رودستر را همراه با کیت بدنه‌ی هوبر شخصی‌سازی کند. ادوات سفارشی خریداری شده از دوبی به انگلستان ارسال شده است تا توسط پرسنل شرکت هوبر در محل مورد نظر مالک، روی اونتادور نصب شوند.

اونتادرو استاندارد، مجهز به پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۶/۵ لیتر با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتن‌متر است. این مدل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۹ ثانیه دارد و همراه سیستم دو دیفرانسیل تولید می‌شود. اونتادور رودستر، مجهز به گیربکس اتوماتیک با سرعت تعویض‌ دنده‌ی ۵۰ میلی ثانیه است.

در تست و بررسی انجام شده از اونتادرو مجهز به کیت بدنه‌ی هوبر، کیفیت ساخت ادوات فیبرکربن به خوبی دیده می‌شود. کارشناس سایت اتوتریدر، تصدیق می‌کند که اسکن لیزری بدنه با دقت بسیار بالا انجام شده تا ادوات سفارشی هماهنگ با سطح بدنه باشند. این خودرو از نظر قدرت پیشرانه، ضعیف‌تر از اونتادور S و SVJ است اما توانایی‌های فنی بسیار بالا برای رانندگی اسپرت دارد.

حدود ۱۱ سال از معرفی اونتادور می‌گذرد؛ اما این خودرو همچنان یکی از بهترین سوپراسپرت‌های دنیا باقی مانده است. طی ماه‌های آینده، تولید این مدل برای همیشه پایان خواهد یافت تا پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر ساخت لامبورگینی، به تاریخ بپیوندند. پیش‌فروش اونتادور از ابتدای سال ۲۰۲۲ متوقف شده و هم‌اکنون نمونه‌های موجود در نمایندگی‌های لامبورگینی با آستانه قیمت ۵۰۰ هزار دلار فروخته می‌شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar