logo
جذاب ترین ها
خودرو

نسخه چهل سالگی تویوتا ۴Runner

منبع
اسب بخار
بروزرسانی
نسخه چهل سالگی تویوتا ۴Runner

اسب بخار/ کمپانی تویوتا نسخه ای ویژه از اس یو وی فور رانر را به مناسبت چهل سالگی این خودروی دوست داشتنی عرضه کرده است.

نسل فعلی تویوتا فور رانر با کد N280 از سال ۲۰۰۹ در خط تولید این شرکت قرار دارد و این مدل صرفاً فیس لیفت های پی در پی را به خود دیده است، اما با این وجود، همچنان در آمریکای شمالی تقاضا برای خرید این خودرو به علت توانایی های فنی قابل تحسین آن و کیفیت و دوامش بالاست.

جالب است بدانید این خودرو در سال ۲۰۲۱ به تعداد ۱۴۴۶۹۱ دستگاه فروش را در آمریکا تجربه کرد که این آمار نسبت به سال ۲۰۲۰ ، رشد ۱۲.۱ درصدی را نشان می دهد.

ظاهر و داخل خودرو
در ظاهر خودرو شاهد عناصری هستیم که ما را به یاد خودروهای دهه ۸۰ تویوتا می اندازد؛ خطوط زرد و نارنجی روی بدنه و رینگ های ۱۷ اینچی طلایی را می توان‌ از همین موارد برشمرد.

تویوتا برای این نسخه خاص از ۴Runner سه رنگ مختلف را در نظر گرفته است که عبارت اند از Midnight Black Barcelona Red و سفید.
 
در بخش داخلی هم شاهد استفاده از تریم مشکی به همراه خطوط طلایی و یک لوگوی مخصوص در سمت راست داشبورد، که نشان ۴۰ سالگی فور رانر بر روی آن حک شده است، هستیم.


تعداد تولید
کمپانی تویوتا ۴۰۴۰ دستگاه از این خودرو را به مناسبت ۴۰ سالگی ۴Runner تولید خواهد کرد.

امکانات ویژه
تویوتا برای این نسخه امکانات جدیدی را نظیر رادار نقطه کور و چراغ های ال ای دی در نظر گرفته است‌.

مشخصات فنی
این نسخه مانند نمونه های استاندارد دارای پیشرانه ۴ لیتری ۶ سیلندر بنزینی با حداکثر قدرت ۲۷۰ اسب بخار است و یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک هم نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های عقب و یا هر چهار چرخ می رساند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره