برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محبوب‌ترین خودروی برقی چینی بازار اندونزی را تسخیر می‌کند!

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
محبوب‌ترین خودروی برقی چینی بازار اندونزی را تسخیر می‌کند!

خودرو بانک/ دو خودروساز بزرگ آمریکایی و چینی یعنی جنرال موتورز و سایک موتور، مدتی پیش از هلدینگ مشترک خود در چین با نام وولینگ رونمایی کردند. این برند بر تولید خودروهای برقی مقرون به صرفه تمرکز دارد و هاچ‌بک کوچک برقی آن یعنی وولینگ Mini EV در چین بسیار پرطرفدار است. حال این شرکت محصول کوچک و الکتریکی خود را به بازار اندونزی عرضه کرده است.

به نظر می‌رسد خودرویی که وولینگ در اندونزی رونمایی کرد، نسخه کوچکتری از Mini EV باشد که می‌توان آن را Nano EV نامید. این خودرو در اندونزی به تولید می‌رسد. پکیج باتری و قوای فنی این خودرو از چین می‌آید، در حالی که پنل‌های بدنه به صورت اختصاصی در اندونزی ساخته خواهند شد و ظاهر این خودرو با نسخه چینی متفاوت است.

مشخصه بزرگ مدل Nano EV، دو ردیف نوار LED‌ است که جلوپنجره این هاچ‌بک را شکل می‌دهند. به گفته طراحان، این سبک از طراحی جلوپنجره شباهت به عینک‌های واقعیت مجازی دارد که اکنون بسیار محبوب شده‌اند. ظاهر مکعبی و چرخ‌های کوچک ترکیب جالبی را برای این خودرو شکل داده‌اند، به نحوی که می‌توان وولینگ Nano EV را شبیه به سبد‌های خرید فروشگاه دانست. اطلاعات رسمی این مدل به زودی منتشر خواهد شد، چرا این خودرو به عنوان اتومبیل رسمی نشست G20‌ انتخاب شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar