برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فراری مونزا SP2 با تیونینگ ملایم منصوری معرفی شد

منبع
پدال
بروزرسانی
فراری مونزا SP2 با تیونینگ ملایم منصوری معرفی شد

پدال/ وقتی صحبت از صنعت تیونینگ شود فکر نمی‌کنیم تیونری بیشتر از منصوری کارهای جنجالی را معرفی کرده باشد. این شرکت برخی از بحث‌برانگیزترین خودروهای چند سال اخیر را معرفی کرده و قطعاً بعضی از آن‌ها باب میل افراد زیادی نبوده‌اند؛ اما اعتقاد داریم پروژه جدید این شرکت که بر روی فراری مونزا SP2 پیاده شده ارزش نگاه کردن را دارد. این اسپیدستر جذاب و برجسته تغییرات ملایمی را نشان می‌دهد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به خروجی‌های اگزوز قرمز رنگ اشاره کرد.

اسب بدون سقف ایتالیایی در برنامه سفارشی جدید منصوری شرکت کرده و هدف از آن تولید خودروهای انحصاری با تیراژ محدود است. فراری تنها ۴۹۹ دستگاه از مونزا SP1 و SP2 را تحویل مشتریان می‌دهد و این مدل نسخه‌ای کاربردی‌تر به‌ حساب می‌آید زیرا صندلی سرنشین نیز دارد. منصوری برای این پروژه رنگ جذاب روسو کورسا را با نوار مشکی رنگ و قطعات فیبر کربنی مشهود ترکیب نموده تا بر جذابیت‌های بصری SP2 بیفزاید. مالک این خودرو خواهان طراحی نامتقارن بوده و از منصوری خواسته تا صندلی راننده به رنگ مشکی درآید. کمربندهای ایمنی قرمز رنگ نیز تضاد زیبایی را ایجاد کرده‌اند. این عناصر قرمز رنگ در بخش‌های عجیبی همچون دو تیغه فیبر کربنی آینه‌های جانبی و ورودی‌های هوای جلو و دیفیوزر عقب بکار رفته‌اند.

منصوری رینگ‌های سبک‌وزن ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب را برای مونزا SP2 در نظر می‌گیرد. این خودروساز همچنین دستی بر سر و روی پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی فراری کشیده تا قدرت آن را به ۸۳۰ اسب بخار و گشتاور را به ۷۴۰ نیوتون متر برساند. همکار این نیروگاه آهنین نیز سیستم اگزوز جدید و ورودی هوای ارتقا یافته خواهد بود. این پروژه سفارشی به راحتی روی مدل تک‌نفره مونزا SP1 نیز قابل‌اعمال خواهد بود زیرا این خودرو اساساً تفاوتی با SP2 ندارد و تنها یک پانل جانبی روی صندلی سرنشین کناری کشیده شده است. این تیونر می‌گوید در برنامه سفارشی خود هیچ محدودیتی از نظر شخصی‌سازی خودرو وجود ندارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره