برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«وولینگ شینگ چن» هیبریدی، کراس اوور چینی با مصرف سوخت 4.5 لیتر!

منبع
اسب بخار
بروزرسانی
«وولینگ شینگ چن» هیبریدی، کراس اوور چینی با مصرف سوخت 4.5 لیتر!

اسب بخار/ تعدد برند و مدل های گوناگون در بازار چین به حدی زیاد است که تقریباً هر روز شاهد معرفی یک یا چند خودروی جدید از این کشور هستیم. این بار کمپانی وولینگ این مسئولیت را به عهده گرفته و کراس اووری جدید و به نسبت زیبا را رونمایی کرده است.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ بود که کمپانی وولینگ از کراس اووری خوش ترکیب با نام شینگ چن (Xingchen) با پیشرانه بنزینی رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت یک سال، این کمپانی از نمونه HEV این کراس اوور رونمایی کرده است.

نمای ظاهری
در نمای جلو شاهد چراغ هایی چهارضلعی هستیم که از دو طرف به جلوپنجره خودرو متصل شده اند. خطوط جلوپنجره از نظر زاویه بندی در هماهنگی کامل با خطوط لوگوی وولینگ هستند و از این نظر ترکیب جالبی را پدید آورده اند.

در بخش کناری بی تردید جذاب ترین نکته، حالت خاص ستون C است و جز آن، مورد خاص دیگری به چشم نمی آیند. دستگیره درها نیز از نوع ایزی اوپن هستند و خبری از دستگیره های مخفی شونده نیست.

در انتهای خودرو شاهد قرارگیری چراغ های عقب در یک قاب مشکی یکپارچه هستیم که ترکیب کلی چراغ ها را به هم پیوسته نشان می دهد. سپر عقب با دو مه شکن عمودی نیز با قسمت دماغه خودرو هماهنگی خوبی دارد.

نمای داخلی شینگ چن

در بخش داخلی مانند اکثر خودروهای امروزی، بیش از هر چیزی کلاستر دیجیتالی ۸ اینچی در پشت فرمان و مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی عمودی در مرکز داشبورد، خودنمایی می کنند. غربیلک فرمان هم سه شاخه و دارای طرح دی کات است.

ابعاد
وولینگ شینگ چن دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۵۹۴، ۱۸۲۰ و ۱۷۵۰ میلی متر و فاصله محوری آن ۲۷۵۰ میلی متر است.

مشخصات فنی شینگ چن
برای وولینگ شینگ چن از یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به همراه یک موتور برقی با حداکثر قدرت ترکیبی ۱۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر استفاده شده است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در صد کیلومتر، عدد ۴.۶ لیتر عنوان شده است که در این زمینه نیز وولینگ شینگ چن خودروی جالب توجه و مقرون به صرفه ای به شمار می آید.

قیمت
شروع قیمت وولینگ شینک چن برای بازار چین از حدود ۱۳۳۰۰ دلار خواهد بود که این برچسب قیمتی، شینگ چن را در دسته خودروهای اقتصادی طبقه بندی می کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره