برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«هارلی دیویدسون اِل دیابلو ۲۰۲۲»، ادای احترام به محصولات نمادین دهه ۸۰ میلادی

منبع
پدال
بروزرسانی
«هارلی دیویدسون اِل دیابلو ۲۰۲۲»، ادای احترام به محصولات نمادین دهه ۸۰ میلادی

پدال/ هارلی دیویدسون اِل دیابلو ۲۰۲۲ معرفی شد. این شرکت مشهور در حال گسترش تعداد اعضای خانواده آیکنز کالکشن خود بوده و این محصول سفارشی را بر پایه مدل لاو رایدر ST تولید کرده است. موتورسیکلت موردبحث از رنگ چشم‌نواز قرمز برخوردار بوده و ادای احترامی به هارلی دیویدسون FXRT 1983 محسوب می‌شود.

شرکت گانزلینگر کاستوم به هارلی دیویدسون کمک کرده تا طراحی برجسته‌ای را برای اِل دیابلو در نظر بگیرد. رنگ قرمز موردبحث چیزی فراتر از یک رنگ ساده برای موتورسیکلت این شرکت بوده و کمپانی یاد شده کار خود را با اسپری کردن رنگ پایه قرمز به بدنه شروع کرده و سپس یک‌لایه رنگ قرمز روشن سانگلو را روی آن پاشیده است. سپس نوارهای محافظ روی بدنه نصب شده تا عناصر رنگ قرمز تیره روی بدنه هارلی دیویدسون اِل دیابلو پاشیده شده و تضاد بصری جذابی شکل گیرد. نهایتاً یک‌لایه رنگ قرمز تیره متالیک و نوارهای طلایی نیز باعث شده‌اند این ظاهر جذاب رخ‌نمایی کند.

یکی از ویژگی‌های استاندارد این موتورسیکلت خاص سیستم صوتی قدرتمندی است که با همکاری شرکت راکفورد تأمین می‌شود. این سیستم صوتی از ۲ ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی، دو توئیتر، آمپلی‌فایر ۲۵۰ واتی و ارتباط بلوتوث تشکیل شده است. لیست تجهیزات استاندارد هارلی دیویدسون اِل دیابلو شامل مواردی همچون شیشه جلوی دودی با ارتفاع ۶ اینچ، چراغ جلوی LED، کیسه‌های حمل وسایل دارای قفل و صندلی تک‌نفره خواهد بود. هارلی دیویدسون همچنین تجهیزاتی را در نظر گرفته که معمولاً در خودروها دیده می‌شود. از جمله این موارد می‌توان درگاه شارژ USB و پشت آمپرهای دیجیتال را نام برد.

نیروبخش این موتورسیکلت خاص پیشرانه V توئین هوا و روغن خنک میلواکی اِیت است که قدرت ۱۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. یکی از بخش‌های جذاب این موتورسیکلت به قوای محرکه‌ای مربوط می‌شود که بخشی از طراحی آن بوده و معمولاً بخشی از آن مشهود است. این شرکت مشهور به موتورسیکلت خود فیلتر هوایی را اضافه کرده که جریان هوا را به سمت سیلندرها افزایش می‌دهد تا گشتاور بیشتری در دورهای میانی تولید شود. اکثر بخش‌های پیشرانه رنگ مشکی را به خود گرفته‌اند. تنها ۱۵۰۰ دستگاه هارلی دیویدسون اِل دیابلو تولید خواهد شد. این موتورسیکلت قیمت پایه ۲۷۹۹۹ دلاری دارد و اولین نمونه‌های آن از پاییز سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar