برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دو شاسی بلند از برند «فاو بستیون» فیس لیفت شدند

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
دو شاسی بلند از برند «فاو بستیون» فیس لیفت شدند

خودرو بانک/ زیر مجموعه بسترن که اکنون بستیون نامیده می‌شود، یکی از بخش‌های فعال فاو در بازار جهانی است که متاسفانه از حضور خودروهای جدید آن در ایران تاکنون محروم بوده‌ایم. این شرکت به تازگی دو محصول جدید خود یعنی فاو بستیون T77 و فاو بستیون T99 را مورد فیس لیفت قرار داده است. فاو بستیون T77 یک کراس‌اوور کوچک است در حالی که فاو بستیون T99 یک کراس‌اوور متوسط یا بزرگ محسوب می‌شود.

از نظر ظاهری، نوآوری‌های بیشتری را در طراحی فاو بستیون T77 خواهید دید و در کل باید گفت که این خودرو شیک‌تر از برادر بزرگترش است. فاو بستیون T77 در نسخه فیس لیفت دارای جلوپنجره بزرگتر و چراغ‌هایی با جزئیات بیشتر است. سپر این خودرو نیز اکنون با جلوپنجره ادغام شده است. همانند اکثر خودروهای چینی، پنل ابزار و نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای در کابین این خودرو به یکدیگر متصل شده‌اند که حاصل آن‌ یک نمایشگر عریض سرتاسری است.

همانند اکثر خودروهای چینی،‌ فاو بستیون T77 نیز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 166 اسب بخار و بیشینه گشتاور 258 نیوتن‌متر مجهز است. جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه نیز قدرت را در فاو بستیون T77 به دیفرانسیل جلو می‌فرستد. فاو بستیون T77 در چین با قیمتی بین 114800 تا 123800 یوان (654 الی 705 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

فاو بستیون T99 نیز از طرحی مشابه با برادر کوچکترش پیروی می‌کند که شرکت سازنده آن را طرح کوه و دریا می‌نامد. فیس لیفت بستیون T99 بر طراحی جدید سپر و چراغ‌های روشنایی در روز متمرکز است که ورودی‌های هوای جذاب‌تری نسبت به گذشته دارند. این خودرو با فاصله بین محور 2870 میلیمتر، یک کراس‌اوور خانوادگی واقعی محسوب می‌شود.

دو صفحه نمایش 12.3 اینچی در کابین فاو بستیون T99 برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و پنل ابزار به کار گرفته شده‌اند. همچنین سیستم تهویه خودرو نیز صفحه نمایش 7 اینچی لمسی دارد. حتی دکمه‌های روی فرمان فاو بستیون T99 نیز از نوع لمسی هستند و اهرم تعویض دنده نیز به صورت الکترونیکی عمل می‌کند.

فاو بستیون T99 به موتور دو لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 221 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو به همراه گیربکس‌های شش سرعته یا هشت سرعته اتوماتیک قابل خریداری خواهد بود. قیمت فاو بستیون T99 در چین بین 134900-186900 یوان (770 الی یک میلیارد و 70 میلیون تومان) است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره