برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«پورشه ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری» با قیمت ۲۶۰ هزار دلار معرفی شد

منبع
پدال
بروزرسانی
«پورشه ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری» با قیمت ۲۶۰ هزار دلار معرفی شد

پدال/ پورشه از خودروی سفارشی ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری ادیشن رونمایی کرد. این خودروی سفارشی به تعداد ۷۲ دستگاه و با قیمت حدود ۲۶۰ هزار دلار تولید خواهد شد.

زمانی که پورشه فرانسه تیزری از نسخه جدید ۹۱۱ را منتشر کرد برخی افراد اظهار داشتند شاید این خودرو همان مدل رتروی ST باشد اما اگرچه این‌طور نشد اما ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری ادیشن برای ادای احترام به محصولات گذشته این خودروساز معرفی شده و در بخش ظاهری از مدل‌های ۳۵۶ SL و ۹۱۱ GT1 الهام گرفته است. همان‌طور که نام خودرو نشان می‌دهد، نسخه سفارشی ۹۱۱ برای ادای احترام به یک صدمین سال برگزاری لمان معرفی شده است.

خودروی موردبحث فقط به تعداد ۷۲ دستگاه تولید خواهد شد و منحصراً در دسترس مشتریان فرانسوی خواهد بود. دلیل تولید ۷۲ دستگاهی ۹۱۱ کررا GTS سنتناری ادیشن نیز به ۷۲ سال حضور مداوم ژرمن‌ها در یکی از سخت‌ترین مسابقات خودرویی دنیا بازمی‌گردد. این نسخه خاص از ۹۱۱ را می‌توان با گیربکس ۷ سرعته دستی یا ۸ سرعته PDK سفارش داد. همان‌طور که انتظار می‌رود با خودرویی گران‌قیمت طرف هستیم. در واقع برای خرید ۹۱۱ سفارشی باید ۲۵۹,۶۰۰ دلار هزینه کرد. البته با این پول خودرویی مجهز به دست می‌آورید زیرا حدود ۳۰ آپشن در آن وجود دارد. رنگ جدید نقره‌ای لمان و لوگوی ۴۶ برای ادای احترام به خودروی ۳۵۶ SL حاضر در مسابقات جزو این موارد هستند. رنگ بدنه نقره‌ای با همکاری رود اموری که مالک ۳۵۶ SL بوده و چهار سال زمان را صرف بازسازی این خودرو کرده تولید می‌شود. در واقع این رنگ نسخه‌ای مدرن از همان رنگ بکار رفته در ۳۵۶ SL است.

اما رینگ‌های طلایی و کمربندهای ایمنی قرمز رنگ نیز از ۹۱۱ GT1 الهام گرفته‌اند، خودرویی که در لمان ۱۹۹۸ درخشید. این خودرو از کابین آبی گرافیت با عناصر جذاب روی فرمان سود می‌برد و روی استراحت گاه دست مرکزی نیز نقشه پیست لمان دیده می‌شود. پورشه فرانسه همچنین نام کامل ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری ادیشن را روی رکاب‌های جانبی حک کرده و پلاکی خاص نیز در سمت راست داشبورد نصب شده است. ۹۱۱ کررا GTS لمان سنتناری ادیشن یکی از چندین خودروی سفارشی پورشه برای بازارهای گوناگون بوده به گونه‌ای که قبلاً هم خودروهایی مانند آمریکا ادیشن بر پایه کررا GTS تولید شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره