برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«دنزا D9» پلاگین هیبرید، مینی ون مدرن و جذاب چینی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«دنزا D9» پلاگین هیبرید، مینی ون مدرن و جذاب چینی

آخرین خودرو/ مدل جدید انحصاری MPV دنزا D9 پلاگین هیبرید در تاریخ ۵ آگوست با ۹۸ کیلومتر برد در حالت تمام الکتریکی عرضه می شود.
 
در ۲۸ جولای، ژائو چانگجیانگ، مدیر کل بخش فروش دنزا، اعلام کرد که مدل انحصاری جدید دنزا D9 DM-i پلاگین هیبرید که یک خودرو در کلاس مینی ون های چند منظوره است به طور رسمی در ۵ آگوست عرضه خواهد شد. مدل جدید دارای پیمایش ۹۸ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی و مجهز به عملکردهای شارژ سریع ۴۵ کیلوواتی و تخلیه شارژ خروجی ۶ کیلو واتی است. علاوه بر این، انتظار می رود ظاهر مدل جدید مانند مدل های فعلی بدون تغییر باقی بماند. تمام تصاویر نشان داده شده در این مقاله مربوط به دنزا D9 پلاگین هیبرید فعلی موجود در بازار است.

در حال حاضر، مدل‌های موجود دنزا D9 پلاگین هیبرید در محدوده قیمتی ۳۳۵۸۰۰ تا ۴۴۵۸۰۰ یوان (۴۷۲۱۱ تا ۶۲۶۰۰ دلار آمریکا) هستند که دارای سه محدوده پیمایشی در حالت تمام الکتریکی  (بر اساس استاندارد NEDC) می باشند: ۵۰ کیلومتر، ۱۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ کیلومتر که از یک سیستم پلاگین هیبرید، متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتر توربو و یک موتور الکتریکی و همچنین باتری های تیغه ای BYD نیروی مورد نیاز خود را تامین می کند. حداکثر قدرت موتور ۱۳۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۱ نیوتن متر است. هر دو نسخه دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک موجود است و پیمایش ترکیبی این خودرو می تواند به ۱۰۴۰ کیلومتر برسد.

به طور مشابه، مدل جدید منحصر به فرد دنزا D9 پلاگین هیبرید به یک سیستم قدرت پلاگین هیبرید متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که محدوده حرکتی ۹۸ کیلومتری  را در حالت تمام برقی ارائه می دهد.

مشخصات فنی دنزا D9 پلاگین هیبرید
خروجی موتور بنزینی ۱۳۹ اسب بخار و ۲۳۱ نیوتن متر است. تک موتور برقی جلو دارای حداکثر قدرت ۲۳۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است. مصرف سوخت تخمینی در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر است. شایان ذکر است که خودروی جدید به عملکردهای شارژ سریع ۴۵ کیلوواتی و تخلیه شارژ خروجی ۶ کیلوواتی نیز مجهز شده است.

ویژگی های ظاهری
به عنوان یک خودروی MPV  متوسط تا بزرگ، این خودرو دارای ابعاد ۵۲۵۰/۱۹۶۰/۱۹۲۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۱۱۰ میلی متر است. عناصر طراحی قابل توجه ای شامل شیشه های دودی برای ردیف های عقب و درب کشویی برقی در هر طرف در این نسخه نمایان است.

کابین دنزا D9 پلاگین هیبرید
با ورود به داخل کابین، داشبورد دارای یک صفحه نمایش کنترل مرکزی ۱۵.۶ اینچی ، پشت آمپر (کلاستر) ۱۰.۲۵ اینچی تمام ال سی دی، و یک فرمان چند منظوره دی-کات (D-cut) دو شاخه است. سیستم های اطلاعات و سرگرمی از طریق سیستم عامل Denza Link 5G پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، قسمت های زیادی از فضای داخلی خودرو با چرم پوشیده شده است که لوکس بودن خودرو را بیشتر نمایان می کند.

این خودرو دارای پیکربندی هفت نفره ۲+۲+۳ می باشد و صندلی ها دارای عملکردهای گرمکن و سردکن هستند و می توانند به صورت برقی تنظیم شوند. حجم صندوق عقب در حالت استاندارد ۴۱۰ لیتر است و با خواباندن صندلی های عقب می تواند به ۲۳۱۰ لیتر برسد.

از ژانویه تا ژوئن امسال، فروش انباشته دنزا D9 DM-i به ۵۲۳۱۱ دستگاه رسید و آن را به سومین خودروی MPV پرفروش در چین تبدیل کرد. تنها در ماه ژوئن ۱۰۰۱۳ دستگاه از این مدل فروخته شد. رقبای مستقیم آن عبارتند از بیوک GL8 (که ۶۷۴۳ دستگاه در ژوئن فروخته شد) ، Voyah Dreamer و GAC Trumpchi E9.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره