برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

شاسی بلند لوکس «رنجروور» زیر تیغ تیونر آلمانی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ برابوس ۶۰۰ رنجروور جدید ترین محصول تیون شده از برابوس است. شاسی بلندی که علاوه بر ظاهر جذاب، قدرت بالایی هم دارد.

جدیدترین قیمت خودرو را در اینجا بخوانید

ما عموماً برابوس را به عنوان تیونر خودرو های مرسدس بنز می دانیم، اما این شرکت تخصص خود را در مدل‌های دیگر خودرو سازان نیز به کار می‌گیرد. به عنوان مثال، برابوس ۶۰۰ لند روور رنجروور جدید را در این مقاله بررسی می کنیم. این شاسی بلند به روز شده برای اولین بار در Pebble Beach Concours d’Elegance نمایش داده می شود.

مشخصات فنی برابوس ۶۰۰ رنج روور
برابوس ارتقاء عملکردی PowerXtra 600 خود را در مدل شاسی بلند رنج روور P530 با فاصله محوری بلند اعمال می کند. این ارتقاء ، قدرت خروجی موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو را از ۵۲۳ اسب بخار به ۵۹۱ اسب بخار و ۷۴۹ نیوتن متر به۹۰۰ نیوتن متر افزایش می دهد. این تیونینگ به این شاسی بلند اجازه می دهد تا در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۹۹ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

طراحی ظاهری
برابوس کیت بدنه ای با نمای جلوی جدید با ورودی های بزرگ تر، اسپویلر بزرگ تر روی سقف، و سپر عقب اصلاح شده پایین تر دارد. خریداران می توانند انتخاب کنند که المان های فیبر کربنی در معرض دید را به خودرو اضافه کنند. همچنین لوله های اگزوز چهار تایی دارای روکش کربن-تیتانیوم هستند.

برابوس ۶۰۰ رنج روور بر روی رینگ های  Monoblock ZV 20 پره برابوس با قطر ۲۴ اینچ سوار می شود. برابوس همچنین ماژول SportXtra خود را ارائه می کند که سیستم تعلیق خودرو را ۰.۸ اینچ پایین تر می آورد. کالیپرهای ترمز به رنگ سبز پسته ای هستند که نشان دهنده انتظارات از داخل کابین خودرو است.

کابین برابوس ۶۰۰ رنج روور
با باز کردن درب، چرم سبز پسته ای روشنی نمایان می شود که کل فضای داخلی، از جمله صندلی ها، داشبورد، فرمان و حتی فضای بار عقب را پوشانده است. خطوط و تزئینات مشکی کنتراست رنگ جالبی را به فضای کابین اضافه می کنند. برابوس همچنین صفحات رکاب فیبر کربنی و پدال های آلومینیومی را نیز ارائه می کند.

برابوس ۶۰۰ رنجروور با فضای داخلی سبز نعنایی خود، تقریباً معادل ۳۸۸,۰۰۰ یورو (۴۲۴,۱۳۰ دلار) قیمت دارد. P530 قوی ترین نسخه رنج روور نیست. تریم SV از نسخه مجهز شده به فناوری هیبریدی ملایم موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو استفاده می کند که قدرت را به ۶۰۶ اسب بخار و ۷۴۹ نیوتن متر افزایش می دهد. قیمت آن از ۱۰۸,۸۹۵ دلار  شروع می شود.

اکنون لندرور خدمات راه اندازی سفارشی برای SV  را نیز ارائه می دهد. این به خریداران امکان دسترسی به ۲۳۰ انتخاب رنگ بدنه و ۳۹۱ پیشنهاد برای مواد داخلی کابین را می دهد. همچنین نوشته های سفارشی با فلزات مختلف برای کاپوت و نشان های عقب وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره