برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«مولینر بَتور»، قوی‌ترین ساخته «بنتلی» در تاریخ

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاین/ بنتلی در مراسم پبل بیچ، از قدرتمندترین خودروی خود یعنی مولینر بَتور رونمایی کرده است. زیرمجموعه مولینر در برند بنتلی، به تولید محصولات خاص و لیمیتد ادیشن می‌پردازد.

اگر به محصولات اخیر بنتلی، به خصوص محصولات مولینر دقت کنید، متوجه خواهید شد که این برند از لحاظ طراحی در حال پوست اندازی است. از نمای کناری که به خودرو نگاه می‌کنیم، مدل کانتیننتال GT به ذهن خطور می‌کند. طراحی کابین بنتلی در این خودرو به اوج کمال و پختگی رسیده است. داشبورد خودرو کمی حالت کشیده و اُریب مانندی به خود گرفته است. پیشرانه این خودرو ۶ لیتری W۱۲ توئین‌توربو است که با توجه به اصلاحاتی که انجام شده است، قدرت ۷۴۰ اسب‌بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون‌متری دارد. از این خودرو ۱۸ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی آنها به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شده‌اند. بتور در اواسط سال ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده می‌شود.
 
پیشرانه این خودرو ۶ لیتری W۱۲ توئین‌توربو است که با توجه به اصلاحاتی که انجام شده است، قدرت ۷۴۰ اسب‌بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون‌متری دارد.

از این خودرو ۱۸ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی آنها به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شده‌اند. بتور در اواسط سال ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir