برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

لاماری ایما هیبریدی در مشهد رونمایی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
لاماری ایما هیبریدی در مشهد رونمایی شد

آخرین خودرو/ اگرچه این خودرو را قبل تر و در نمایشگاه روایت خدمت به عنوان یکی از دستاورد های وزارت صمت و نمودی از برقی سازی دیده بودیم اما رونمایی ایما HEV در نمایشگاه مشهد و طی مراسمی رسمی انجام شد. کراس اوور لاماری ایما هیبرید جدیدترین تیپ از مدل ایما است که قوای محرکه هیبرید دارد و البته ظاهر آن با دو تیپ دیگر یعنی لاماری ایما معمولی و لاماری ایما X متفاوت است.

 مشخصات فنی ایما HEV
زیر کاپوت لاماری ایما HEV یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که در سیستم هیبرید به همراه یک پیشرانه برقی قوای محرکه را تشکیل داده اند. خروجی ترکیبی سیستم هیبرید در این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر است. قدرت هم به سبک دیگر خودروهای هیبرید از طریق جعبه دنده e-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. نکته مهم این است که با بکارگیری سیستم هیبرید، مصرف سوخت کاهش قابل توجهی پیدا کرده و این کراس اوور بصورت میانگین ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می سوزاند که عددی قابل قبولی است.

 رسانه آخرین خودرو برای پوشش خبری نمایشگاه خودروی مشهد، در این رویداد خودرویی حاضر است و شما مخاطبان می توانید جدیدترین خبرها را از این رسانه دنبال کنید. نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir