برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

«لاماری ایما فول آپشن» در مشهد به نمایش گذاشته شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«لاماری ایما فول آپشن» در مشهد به نمایش گذاشته شد

آخرین خودرو/ شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما فول آپشن یا همان ایما X را به نمایشگاه مشهد آورده و علاقه مندان می توانند این خودرو را از نزدیک ببینند.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

ماه گذشته بود که آرین پارس موتور از لاماری ایما فول آپشن بصورت رسمی پرده برداشت و حالا این خودرو را به نمایشگاه خودروی مشهد آورده است. این کراس اوور از نظر ظاهری و فنی تفاوت چندانی با نسخه ایما معمولی ندارد اما آپشن های بیشتر و کاربردی تری را ارائه می کند. قبل تر اعلام شده بود که شرکت آرین پارس موتور برنامه دارد تا فروش نسخه فول آپشن ایما را در اواخر پاییز سال جاری آغاز کند و اولین نسخه ها اواخر سال به مشتریان تحویل خواهد شد. در ادامه تفاوت های این نسخه نسبت به ایما معمولی را بررسی می کنیم.

تفاوت های ظاهری
در بحث طراحی بدنه تغییر عمیقی دیده نمی شود اما جزئیات متفاوت هستند. در این نسخه کیت اسپرتی به بدنه اضافه شده که البته بصورت آپشن برای مشتریان قابل سفارش است. این کیت شامل قطعاتی در سپر عقب و جلو و همچنین رکاب می شود که در مجموع با اضافه شدن آن، طراحی این کراس اوور به مراتب اسپرت تر می شود. علاوه بر این چراغ های جلو حالا از نوع LED هستند و نشان لاماری X را در عقب این خودرو می بینیم. به جز موارد ذکر شده این نسخه تفاوت ظاهری دیگری با نسخه معمولی لاماری ایما ندارد.

آپشن های بیشتر و کاربردی تر در لاماری ایما فول آپشن
نسخه معمولی ایما همیشه بدلیل نبود برخی آپشن ها مورد انتقاد بود و حالا نسخه X تقریبا تمام آپشن های کاربردی را دارد. لاماری ایما فول آپشن به امکاناتی نظیر سنسور نور باران، گرم کن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، صندلی های برقی جلو، در صندوق عقب برقی، سنسور نقطه کور، نور بالای اتوماتیک، سنسور هشدار برخورد از جلو، ماساژور صندلی راننده مجهز شده که این آپشن ها در نسخه معمولی دیده نمی شد.

در بحث فنی اما هیچ تغییری دیده نمی شود و همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ (TGDI) را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو منتقل می شود. خروجی های فنی تغییر نکرده اما قابلیت تیپ ترونیک به جعبه دنده اضافه شده که این مورد هم در نسخه معمولی دیده نمی شد.

رسانه آخرین خودرو برای پوشش خبری نمایشگاه خودروی مشهد، در این رویداد خودرویی حاضر است و شما مخاطبان می توانید جدیدترین خبرها را از این رسانه دنبال کنید. نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir