برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

ویدیو معرفی لاماری ایما هیبرید

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیو معرفی لاماری ایما هیبرید

آخرین خودرو/ با توجه به گرانی سوخت های فسیلی در سراسر جهان و افزایش آلودگی هوا در کلانشهر ها، عرضه و استفاده از خودرو های برقی یا هیبرید بیش از پیش رونق گرفته است. کشور خودمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شرکت های خودروسازی و یا حتی وارد کننده نیز قدم های مهمی در این زمینه برداشته اند. به طور مثال پس از آن که شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما و لاماری ایما ایکس را معرفی کرد به سراغ لاماری ایما هیبرید رفته است تا هم در این راستا قدم هایی برداشته باشد و هم اعضای خانواده لاماری ایما را تکمیل کند.

نام اصلی لاماری ایما هیبرید forthing T5 HEV است که برای اولین بار توسط شرکت دانگ فنگ چین تولید و روانه بازار جهانی شد و به دلیل چهره اسپرت و جذاب خود و همچنین مصرف سوخت پایین خود میزان فروش به نسبت خوبی را تجربه کرد.در ادامه بیشتر به بررسی لاماری ایما هیبرید می پردازیم.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید
لاماری ایما هیبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد ۴E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

این نکته را نیز باید بدانیم که باتری های لاماری ایما هیبرید در محور عقب نصب شده و این خودرو دارای سیستم خنک کننده مجزا به جهت کنترل دما باتری ها است. سیستم تعلیق لاماری ایما هیبرید دقیقا مشابه دیگر نسخه های لاماری ایما است. در محور جلو سیستم تعلیق از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و خوبی را می توان با آن تجربه کرد. ظرفیت مخزن سوخت لاماری ایما اچ ای وی ۵۵ لیتر و مصرف سوخت میانگین این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۳ لیتر است. همچنین شایان ذکر است که لاماری هیبرید توانسته ۵ ستاره ایمنی را از C_NCAP ( سیستم ارزیابی خودرو در چین ) کسب کند که امتیاز مثبتی برای این  خودرو به حساب می آید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره