برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

قیمت نهایی خودروی وارداتی «بستیون T77» مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت نهایی خودروی وارداتی «بستیون T77» مشخص شد

آخرین خودرو/ قیمت نهایی بستیون T77 با انتشار شرایط فروش این خودرو مشخص گردید. متقاضیان این خودرو حالا می توانند نسبت به پرداخت برای خرید اقدام نمایند.

بستیون T77 یکی از خودروهایی بود که بی ام کارز در دور جدید واردات به ایران می آورد. این خودرو از نشان بستیون است که از برند های متعلق به گروه FAW چین محسوب می شود. بستیون در واقع همان بسترن است که حالا تغییر نام داده و با طراحی مدرن تر به بازار های هدف عرضه می شود. در شرایط فروش این خودرو قیمت نهایی بستیون T77 یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. قبل تر قیمت خام این خودرو (بدون احتساب هزینه های جاری) ۱ میلیارد و ۶۵۱ میلیون تومان اعلام شده بود.

مشخصات فنی بستیون T77

زیر کاپوت این کراس اوور یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت و گشتاور ۱۶۹ اسب بخار و ۲۵۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می شود. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور ۷.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و از محور عقب از نوع توییست بیم است. به طور کلی مشخصات این خودرو تقریبا مشابه آن چیزی است که در دیگر کراس اوور های چینی بازار دیده ایم.
 
امکانات رفاهی و ایمنی

بستیون T77 به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز اضطراری، کلاستر دیجیتال، رادار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل پایداری، نورپردازی داخلی، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل تطبیقی، سیسم کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی، گرمکن صندلی های ردیف جلو و… مجهز است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir