برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

کراس اوور های لوکس مدیران خودرو در حال تست

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کراس اوور های لوکس مدیران خودرو در حال تست

آخرین خودرو/ تصاویر ارسالی از مخاطبین آخرین خودرو کراس اوور های لوکس مدیران خودرو را نشان می دهد. خودروهایی که با نشان اکستریم به بازار می آیند.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

در نمایشگاه اصفهان بود که نشان اکستریم به عنوان ارائه دهنده محصولات لوکس چری در ایران با ۳ خودرو حاضر شد. نشان اکستریم در واقع ریبرند شده نشان لوکس اکسید چری است که در ایران بوسیله مدیران خودرو عرضه می شود. حالا تصاویر ارسالی از مخاطبین عزیز آخرین خودرو نشان دهنده آن است که خودروهای اکستریم مراحل تست های جاده ای را در ایران پشت سر می گذارند و به زودی به بازار کشور می آیند. در تصاویر ارسالی سه مدل TXL،VX و LX دیده می شوند. این همان سه مدلی است که در نمایشگاه خودروی اصفهان هم به نمایش گذاشته شده بودند.

مشخصات فنی کراس اوور های لوکس مدیران خودرو
اکستریم TXL به یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به تمام چرخ های می رسد و این یعنی سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را در این کراس اوور داریم. این مشخصات دقیقا همان مشخصاتی است که در دیگر محصول اکستریم یعنی VX هم دیده می شود.

اما در اکستریم LX پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDI است. این موتور خروجی های ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند و سیستم انتقال قدرت از نوع ۷ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) است که توان را به تمام چرخ ها می رساند. در مجموع مشخصات فنی قابل قبولی را در محصولات اکستریم (XTRIM) می بینیم و این خودروهای در رده کراس اوور های قدرتمند بازار قرار خواهند گرفت.

امکانات کامل و راضی کننده
لیست امکانات ایمنی و رفاهی در کراس اوور های اکستریم اندکی متفاوت است اما در فول ترین خودرو از این نشان، یعنی اکستریم VX، امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار برخورد و تصادف، سقف پانورامای برقی، نمایشگر مستقل شاگرد، درِ صندوق عقب برقی، دنده پشت فرمان، سردکن و گرمکن صندلی های ردیف اول، کروز کنترل تطبیقی و … را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره