برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

معرفی کراس اوور «اپتیک»، کوچکترین خودروی برقی «کادیلاک»

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
معرفی کراس اوور «اپتیک»، کوچکترین خودروی برقی «کادیلاک»

آخرین خودرو/ کادیلاک اپتیک جدید ترین عضو کادیلاک است که قوای محرکه تمام برقی دارد و کوچک ترین خودروی برقی این برند خواهد بود.

کادیلاک به تدریج مجموعه کاملی از SUV های الکتریکی را عرضه می کند. با لیریک (Lyriq) شروع شد و به دنبال آن اسکالید IQ آمد. همچنین سدان خیره کننده سلستیک (Celestiq) را به عنوان یک خودروی لوکس برقی فراموش نکنید. اکنون چهارمین خودروی الکتریکی به مجموعه خودرو های برقی کادیلاک می پیوندد. کادیلاک اپتیک کوچکترین خودروی الکتریکی این برند خواهد بود و به عنوان پایه ترین خودرو به محصولات الکتریکی کادیلاک عمل می کند. این خودرو از بسیاری از همان نشانه های بصری موجود در لیریک و سلستیک استفاده می کند، مانند المان های روشنایی آبشاری در جلو و چراغ های عقب جدا شده در عقب. اما جزئیات در این خودرو متفاوت هستند.

مشخصات کادیلاک اپتیک
خبر خوب این است که استفاده از موتور Ultium در این خودرو مانند دیگر برقی های کادیلاک، ممکن است به ما در مورد برخی از مشخصات خاص این خودرو اطلاعاتی دهد. از نظر ابعاد، کادیلاک اپتیک باید به اندازه شورولت اکوئینوکس EV باشد. این SUV دارای فاصله بین دو محور ۲۹۵۴ میلی متر و طول کل ۴۸۳۶ میلی متر است که تقریباً اندازه آن را با کادیلاک XT5 بنزینی برابر می کند. بنابراین این فقط یک کادیلاک XT4 الکتریکی نخواهد بود و باعاد متفاوتی نسبت به آن دارد.

از آنجایی که کادیلاک اپتیک از پلتفرم باتری Ultium جنرال موتورز استفاده می کند، باید عملکرد، برد پیمایشی و شارژ دهی مشابه Equinox داشته باشد. این شورولت تا ۴۸۲ کیلومتر برد پیمایشی دارد و در دو پیکر بندی دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک عرضه می شود و بسته به اینکه چگونه آن را شخصی سازی کنید، شورولت Equinox برقی ۲۱۰ اسب بخار یا ۲۹۰ اسب بخار قدرت ارائه می دهد.

البته تا زمانی که به جزئیات نهایی دست یابیم، همه اینها فقط حدس و گمان است. تا سال آینده چیز بیشتری در مورد اپتیک جدید منتشر نمی شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir