برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

شاسی بلند پلاگین هیبرید «فونیکس» در بازار قیمت خورد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شاسی بلند پلاگین هیبرید «فونیکس» در بازار قیمت خورد

آخرین خودرو/ شاسی بلند پلاگین هیبرید فونیکس امروز در بازار آزاد قیمت خورد و این بیانگر آن است که اولین تحویل ها برای این خودرو انجام شده است.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

اوایل آبان ماه بود که شرایط فروش نقدی و اقساطی برای تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو e پلاس منتشر گردید. در آن شرایط فروش قیمت نقدی برای شاسی بلند پلاگین هیبرید فونیکس ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده بود. حالا اولین تحویل های این خودرو انجام شده و نخستین آگهی های فروش این کراس اوور سبز را می توان در پلتفرم های خرید و فروش خودرو دید. بر اساس آنچه در آگهی های خرید و فروش دیده می شود، شاسی بلند پلاگین هیبرید فونیکس در بازار آزاد قیمتی در محدوده ۳ میلیارد و ۱۰۰ تا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را دارد. البته انتظار می رود که این اعلام قیمت کمی هیجانی باشد و با ادامه روند تحویل، تعدیل در قیمت ها را شاهد باشیم.

مشخصات فنی شاسی بلند پلاگین هیبرید فونیکس
زیر کاپوت هیبرید فونیکس یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قرار دارد که بهمراه دو پیشرانه برقی در یک یونیت، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. نهایت قدرت و گشتاور ترکیبی در این خودرو به ۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر می رسد و قدرت از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو منتقل می شود. باتری بکار رفته در این خودرو ظرفیت ۱۹.۲۷ کیلووات ساعتی دارد و شارژ کامل آن با برق معمولی شهری ۳ تا ۴ ساعت زمان می برد. نکته مهم و جالب در این خودرو مصرف سوخت بسیار پایین آن در حالت ترکیبی است. تیگو ۸ پرو ای پلاس در حالت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۱.۵ لیتر بنزین مصرف می کند که عدد بسیار پایینی است.

امکانات ایمنی و رفاهی
در شاسی بلند جدید فونیکس امکانات کامل و خوبی نظیر چراغ های تمام ال ای دی، ورود بدون کلید، دریچه تهویه عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، استارت دکمه ای، در صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، رانندگی نیمه خودران، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و … دیده می شود.

ویدیو معرفی تیگو ۸ پرو e پلاس

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir