برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«کادیلاک ویزتیک» جدید معرفی شد

منبع
پدال
بروزرسانی
«کادیلاک ویزتیک» جدید معرفی شد

پدال/ کادیلاک از جدیدترین شاسی‌بلند برقی خود با نام ویزتیک رونمایی کرد.

ویزتیک ۲۰۲۶ جدیدترین محصول بدون آلایندگی کادیلاک است هرچند اطلاعات بسیار کمی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار دارد. البته آمریکایی‌ها چندین تصویر رسمی از ویزتیک منتشر کرده و گفته‌اند که این خودروی سه ردیفه در جایگاهی بین لیریک و اسکالید IQ قرار خواهد گرفت.

از نظر طراحی باید گفت کادیلاک ویزتیک جدید کاملاً مشابه اسکالید IQ به نظر می‌رسد اما ابعاد کوچک‌تری دارد. این خودرو از جلوپنجره خاص برند سود می‌برد و یک نوار کرومی نیز چراغ‌های روز روشن را به یکدیگر متصل می‌کند. البته چراغ‌های اصلی این خودرو به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند. در واقع طراحی ویزتیک را می‌توان به نوعی شبیه اسکالید بنزینی دانست تا نسخه برقی IQ.
 
قدبلند جدید کادیلاک در بخش پشتی نیز از همان طرح چراغ‌های عمودی استفاده می‌کند اما شاهد الهام گیری از لیریک هستیم به گونه‌ای که چراغ‌هایی زیر شیشه عقب وجود دارند. همان‌طور که گفتیم اطلاعات زیادی از خودروی موردبحث در دسترس نیست و تصاویر کابین ویزتیک منتشر نشده‌اند اما انتظار نصب نمایشگرهای زیادی را داریم. ویزتیک سومین محصول برقی کادیلاک است که در سال جاری معرفی می‌شود.


کادیلاک اسکالید IQ

ماه قبل شاهد معرفی کادیلاک اوپتیک ۲۰۲۵ بودیم، خودرویی که به عنوان محصول پایه در سبد محصولات برقی این خودروساز انجام‌وظیفه خواهد کرد. آمریکایی‌ها همچنین اسکالید IQ را در ماه آگوست معرفی کردند. این خودروی پرچم‌دار حداکثر قدرت ۷۵۰ اسب بخار خواهد داشت و در کمتر از ۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رساند. کادیلاک سال آینده جزئیات بیشتری از ویزتیک ۲۰۲۶ را منتشر خواهد کرد. همچنین در آینده اخبار بیشتری از اوپتیک را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره