برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«فاو بستیون B70» رونمایی شد، سدان فست بک زیبای چینی

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
«فاو بستیون B70» رونمایی شد، سدان فست بک زیبای چینی

خودرو بانک/ شرکت چینی فاو در تاریخ ۸ دسامبر سال جاری از سدان جدید بستیون B70 رونمایی کرد. ظاهر این خودرو از زبان طراحی جدید بهره می‌برد و عناصر موجود در چهره آن به پنتیوم T90 شباهت دارند. بستیون B70به یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی افقی مجهز است که از بالا بدون هیچ حاشیه‌ای به چراغ‌های سرتاسری و باریک جلو متصل می‌شود. شکل این چراغ‌ها از طرفین به‌روزرسانی شده و شباهت بسیاری به سبک T90 پیدا کرده است. چراغ‌های عقب نیز حالت یکپارچه دارند و گرافیک جدیدی در آن‌ها مشاهده می‌شود.

سدان جدید فاو حدود ۴۵ میلی‌متر کشیده‌تر از مدل فعلی بوده و طول آن به ۴۸۵۵ میلی‌متر می‌رسد. محور جلو و عقب دقیقا ۲۸۰۰ میلی‌متر از یکدیگر فاصله دارند.

به لطف فاصله ۲.۸ متری میان دو محور، کابین فضای جاداری را برای آسایش سرنشینان فراهم می‌آورد. در مقابل راننده یک نمایشگر عریض یکپارچه به چشم می‌خورد که در قسمت پایین آن دریچه تهویه هوا به صورت سرتاسری جاسازی شده است. بخش کنسول مرکزی نیز دستخوش تغییرات عمده‌ای شده و دیگر خبری از اهرم تعویض دنده دستی نیست. 

یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ وظیفه تأمین قوای محرکه بستیون B70 را برعهده دارد. این موتور به گیربکس شش سرعتهAT متصل است و ۲۲۴ اسب بخار قدرت و حداکثر ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره