برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

«تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید» به مشتریان تحویل داده شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید» به مشتریان تحویل داده شد

آخرین خودرو/ تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید یا همان تیگو ۸ پرو e پلاس امروز توسط شرکت مدیران خودرو به مشتریان این خودروساز خصوصی کشور تحویل داده شد.

صبح روز پنج شنبه طی مراسمی در هتل المپیک تهران، شرکت مدیران خودرو آیین تحویل خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید را انجام داد. این نخستین خودروی مونتاژی پلاگین هیبرید کشور است که توسط شاخه لوکس مدیران خودرو یعنی فونیکس به عرضه می رسد. البته قبل تر تحویل تیگو ۸ پرو e پلاس به صورت محدود انجام شده بود اما امروز آیین تحویل به مشتریان بصورت رسمی برگزار گردید. در این مراسم علاوه بر مشتریان و نمایندگی های فروش، رسانه های تخصصی خودرو و همچنین مدیران بالارده مدیران خودرو هم حضور داشتند.

لزوم برقی سازی در حمل و نقل
در آغاز این مراسم مدیرعامل مدیران خودرو در مورد خودروهای برقی گفت : «خودروهای برقی بدون تردید آینده خودرو در جهان هستند. با بحران آلودگی هوا در این روز ها که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده حالا لزوم استفاده از خودروهای برقی بیشتر از پیش حس می شود. مدیران خودرو در راستای حل این چالش محصولات پاک را برای ورود به بازار آماده کرده است.» جک لی در ادامه خطاب به مشتریان این خودرو گفت : «شما با خرید این خودرو در راستای حفاظت از محیط زیست و هوای پاک قدم برداشته اید.» مدیر عامل مدیران خودرو در ادامه این خبر را داد که در آینده محصولات پاک بیشتری توسط این شرکت به بازار خواهد آمد.

آموزش های مربوط به قوای فنی و آپشن ها
در ادامه مراسم مهندس سپهر عظیمی، کارشناس محصول فونیکس، در مورد ویژگی های تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید برای مشتریان توضیحاتی داد. به دلیل پیچیدگی در سیستم قوای فنی و سطح بالای تکنولوژی در این خودرو لازم بود تا مدیران خودرو یک برنامه آموزشی برای مشتریان این خودرو داشته باشد. در ادامه هم آپشن های کمکی راننده و همچنین امکانات ایمنی این خودرو برای مشتریان توضیح داده شد. البته لازم به ذکر است که فایل مربوط به آموزش های مرتبط با این خودرو هم به مشتریان تحویل داده شد.

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید
زیر کاپوت فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس یک یونیت پیشرانه برقی را داریم که در آن دو موتور برقی تولید نیرو را انجام می دهند و در کنار این یونیت یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ بنزینی هم داریم. موتورهای برقی و پیشرانه الکتریکی توان تولید نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار را دارند و نهایت گشتاور هم به ۵۱۰ نیوتن متری می رسد. قدرت از طریق جعبه دنده DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) که سه حالته است به چرخ های جلو می رسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir