برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

لاماری ایما HEV با پلاک ملی؛ وارداتی آرین پارس موتور در راه بازار

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
لاماری ایما HEV با پلاک ملی؛ وارداتی آرین پارس موتور در راه بازار

آخرین خودرو/ به تازگی تصاویری از لاماری ایما HEV برای آخرین خودرو ارسال شده که نشان می دهد کراس اوور جدید آرین پارس موتور پلاک ملی دریافت کرده است.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

بر اساس تصاویر ارسالی توسط مخاطبین عزیز آخرین خودرو، لاماری ایما HEV پلاک ملی دریافت کرده است و این نشان می دهد که شاسی بلند هیبرید آرین پارس موتور به زودی به بازار می آید. شهریور سال جاری و در نمایشگاه خودروی مشهد بود که شرکت آرین پارس موتور بصورت رسمی از نسخه هیبرید ایما پرده برداشت. این کراس اوور در ابتدا قرار بود به صورت مونتاژی عرضه شود اما برنامه های آرین پارس موتور تغییر کرد و تصمیم بر آن شد که این خودرو در نهایت بصورت وارداتی عرضه شود. ایما HEV یک کراس اوور متوسط است که سبک طراحی مشابه با ایمای معمولی را دارد اما جزئیاتی در کابین و بدنه متفاوت است تا این نسخه از نسخه معمولی متمایز باشد. در کل طراحی نسخه هیبرید به مراتب اسپرت تر است و المان های اسپرت را در کابین این کراس اوور هم می بینیم.

دریافت پلاک ملی برای لاماری ایما HEV نشان می دهد که وارداتی آرین پارس موتور به زودی در سامانه عرضه خودروهای وارداتی عرضه می شود. البته هنوز جزئیات قیمت این خودرو مشخص نیست اما به نظر می رسد به زودی اطلاعات بیشتری از این خودرو و قیمت آن مشخص شود.

مشخصات فنی لاماری ایما HEV
کراس اوور وارداتی آرین پارس موتور به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. دو پیشرانه به صورت ترکیبی توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارند و قدرت از طریق جعبه دنده e-CVT (مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ های جلو منتقل می شود و با بکارگیری سیستم هیبرید در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی تا ۵.۳ لیتر کاهش یافته است.

کابین و امکانات
کلیت طراحی کابین همان چیزی است که در سری فورتینگ دانگ فنگ دیده بودیم. یعنی تمام الگوها دقیقا همان طرحی را دارند که در محصولاتی نظیر لاماری ایما و سوبا M4 دیده بودیم. البته تفاوت هایی وجود دارد که باعث شده تا کابین لاماری ایما HEV اسپرت تر شده باشد. مصلا تریم دو رنگ و صندلی های اسپرت باکت در این خودرو باعث شده تا همه چیز در کابین اسپرت شده باشد و کیفیت متریال هم راضی کننده است.

در کراس اوور هیبرید آرین پارس موتور امکاناتی نظیر سردکن صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نور پردازی روی داشبورد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو مجهز است.

ویدیوی معرفی ایما HEV

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir