برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب باقی ماند؛ سئول میزبانی را از دست داد!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب باقی ماند؛ سئول میزبانی را از دست داد!

آخرین خودرو/ با اعلام رئیس سازمان توسعه و تجارت، نمایشگاه خودروی تهران سال ۱۴۰۲ در شهر آفتاب باقی می ماند و به دلایلی مجموعه نمایشگاهی سئول این میزبانی را از دست داد.

پیش از این گفته می شد که یک نمایشگاه خودروی تهران در نیمه بهمن ۱۴۰۲ و در شهر آفتاب برگزار می شود. از سویی پس از آن بیان شد که یک نمایشگاه خودروی تهران دیگر در مجموعه نمایشگاه بین المللی سئول و در ابتدای اسفند ۱۴۰۲ برپا خواهد شد. با وجود اینکه هر دو نمایشگاه مجوزهای لازم برای برگزاری را داشتند، اما رئیس سازمان توسعه تجارت تصمیم گرفت تا فعلاً تنها نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ در شهر آفتاب باقی بماند و برگزار یک رویداد خودرویی دیگر در مجموعه نمایشگاهی سئول منتفی شود.
مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرده است که به دلایلی چون هم پوشانی این دو نمایشگاه در یک بازه زمانی، پیش بینی ترافیک سنگین در شب عید برای مجموعه نمایشگاهی سئول، بلاتکلیفی خودروسازان و واردکنندگان خودرو و از سویی تقدم زمانی نمایشگاه خودروی شهر آفتاب تصمیم بر این شد تا برگزاری رویداد خودرویی در پایان سال و در نمایشگاه بین المللی سئول لغو شود. به گفته وی، برای برگزاری نمایشگاه خودروی تهران در مجموعه نمایشگاهی سئول باید در سال ۱۴۰۳ تصمیم گیری شود و فعلاً قرار نیست تا این مجموعه میزبان یک رویداد خودرویی دیگر در سال ۱۴۰۲ باشد.
پنجمین دوره نمایشگاه خودروی شهر آفتاب با نام اتو اکسپو تهران فعالیت خود را آغاز می کند و مجموعه ایران نوین، مجری برگزاری این گردهمایی خودرویی است. این نمایشگاه خودرو را می توان طولانی ترین گردهمایی خودرو در چند سال اخیر دانست. زیرا قرار است تا ایران نوین، پنجمین دوره نمایشگاه خودروی شهر آفتاب را طی ۷ روز برگزار کند و یک روز آن به بازدید خبرنگاران و کارشناسان اختصاص دارد. اتو اکسپو تهران از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای بازدید عموم آماده خواهد بود و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از دستاورد خودروسازان و واردکنندگان به شهر آفتاب بیایند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir