برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«دیپال G318» یک شاسی بلند آفرودر جدید از «چانگان»

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«دیپال G318» یک شاسی بلند آفرودر جدید از «چانگان»

آخرین خودرو/ دیپال نام اولین مدل شاسی بلند آفرودی خود را به نام دیپال G318 منتشر کرد. G318 ممکن است حدود ۴۲,۰۰۰ دلار آمریکا قیمت داشته باشد.

دیپال (Deepal) یک برند خودرو های بر پایه انرژی های نو از چانگان (Changan) است که در سال ۲۰۲۲ تاسیس شد. این برند اخیرا فروش خود را در تایلند آغاز کرده است و هدف آن فروش ۴۵۰۰۰۰ دستگاه در سراسر جهان در سال جاری است.

شایان ذکر است که ۳۱۸ نام یک بزرگراه ملی در چین است. معروف ترین بخش ۳۱۸ خط سیچوان-تبت از چنگدو تا تبت است. در سال های اخیر، سفر های جاده ای به تبت در این مسیر رایج شده است. شاید این الهام بخش دیپال برای نام جدید شاسی بلند خود باشد که مسافران جاده ای را هدف قرار می دهد.

دیپال G318 که به عنوان یک SUV با اندازه متوسط در نظر گرفته می شود، دارای اندازه بدنه ۴۷۵۰/۱۹۵۹/۱۸۲۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۸۰ میلی متر است. بر اساس اطلاعات فاش شده، دیپال G318 یک خودروی برقی با برد افزوده (EREV) است. دارای یک موتور ۱.۵ لیتری است که هیچ نیرویی را به چرخ ها منتقل نمی کند. همچنین دارای دو موتور الکتریکی با توان نامی ۳۵ کیلو وات (۴۶ اسب بخار) و ۶۰ کیلو وات (۸۰ اسب بخار) می باشد و اوج توان خروجی هنوز فاش نشده است. G318 دارای دو نوع باتری LFP است: ۱۸.۴ کیلو وات ساعت و ۳۵.۱ کیلو وات ساعت.

دیپال G318 شکل مربعی محبوب خودرو های خارج از جاده را به کار می گیرد. نمای جلوی آن نسبتا مربعی است، همراه با چراغ های جلوی LED به شکل حرف C ، یک جلو پنجره بزرگ و بسته و یک سپر سفت و خشن در ناحیه اطرافی و پایینی. دستگیره های درب مخفی، قوس گلگیر ها با فاصله زیاد، رینگ های گلبرگ شکل، لاستیک های ضخیم، باربند های سقف و چراغ های بر روی سقف با هم مطابقت دارند.

قسمت عقب به لاستیک یدکی خارجی نمادین وسایل نقلیه آفرود سخت مجهز شده است. در عین حال، با توجه به طراحی دستگیره درب صندوق عقب، درب عقب دیپال G318 به شکل جانبی باز می شود و چراغ های عقب نیز به شکل C هستند که بازتاب چراغ های جلو هستند. در عین حال، دیپال G318 از حالت بکسل و چرخش تانکی پشتیبانی می کند تا به وسیله نقلیه اجازه دهد در محل ۳۶۰ درجه بچرخد.

پیش از این، دیپال G318 با استتار در حال انجام آزمایشات زمستانی در چین دیده شده بود.

در حال حاضر، مشخصات دقیق پیشرانه فاش نشده است. تنها در حال حاضر مشخص است که از یک سیستم هیبریدی با برد افزوده استفاده خواهد شد. پس از عرضه، دیپال G318 مستقیما با مدل هایی مانند بی وای دی Fang Cheng Bao Bao 5 رقابت خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره