برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

ویدیوی معرفی لوکس ترین سدان مونتاژی ایران

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی معرفی لوکس ترین سدان مونتاژی ایران

آخرین خودرو/ بزودی لوکس ترین سدان فونیکس به بازار می آید. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی آریزو ۸ رفته ایم که می خواهیم بیشتر با ویژگی های این سدان کلاس D آشنا شویم. فونیکس آریزو ۸ همان چری آریزو ۸ است و در جایگاه سدان پرچمدار گروه چری قرار می گیرد. این خودرو چند وقتی است که تولید آزمایشی در کارخانه مدیران خودرو را تجربه می کند و گفته می شود که تا پایان سال جاری به صورت رسمی به بازار کشور معرفی می گردد.

ویدیوی معرفی نمونه اولیه فونیکس آریزو ۸ در شهرک اتومبیل گودرزی تهیه شده است. این مجموعه که در اتوبان فتح تهران واقع است، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش نشان های فونیکس، ام وی ام، بهمن موتور، بی ام کارز، سایپا، ایران خودرو، نیرو موتور، آمیکو و… را دارد و امکان تست درایو و خدمات ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
فونیکس آریزو ۸ به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه در تیگو ۸ پرو مکس هم دیده می شود. آریزو ۸ مدیران خودرو ۲۵۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر (W-DCT) نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این سدان کلاس D در شرایط استاندارد ۷.۶ ثانیه اعلام شده است.
این محصول را می توان لوکس ترین سدان مدیران خودرو دانست. در آریزو ۸ امکاناتی مانند سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، جلو آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم صوتی سونی، نور پردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

فونیکس آریزو ۸ را می توان یکی از کامل ترین خودروهای مونتاژی در بحث تعداد کیسه هوا دانست. این خودرو در کنار کیسه هوای جانبی جلو، پرده ای سرتاسری و رو به روی سرنشینان جلو، به کیسه هوای جانبی عقب و کیسه هوای زانوی راننده و سرنشین مجهز است. البته که در برخی نسخه های این سدان کلاس D، نمونه های شش کیسه هوا هم دیده می شود. اما مدیران خودرو برنامه دارد تا آریزو ۸ را با کامل ترین نسخه در بحث تعداد کیسه هوا به بازار ایران بیاورد. در مجموع می توان گفت که فونیکس آریزو ۸ به ۱۰ کیسه هوای ۱۴ نقطه ای مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir