برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

قیمت چانگان CS35 پلاس در بازار آزاد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت چانگان CS35 پلاس در بازار آزاد

آخرین خودرو/ چانگان CS35 پلاس اولین کراس اوور وارداتی سایپا به حساب می آید. حال با سرعت گرفتن تحویل این کراس اوور چینی، خرید و فروش تیپ ۲ و ۳ چانگان CS35 پلاس در بازار آزاد آغاز شده است. در این گزارش به سراغ قیمت چانگان CS35 پلاس در بازار آزاد رفته ایم. چانگان CS35 پلاس در هر دو تیپ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو مجهز است. این خودرو قدرت ۱۵۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر در اختیار دارد و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. 

در چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، تهویه الکتریکی دستی، جلو آمپر دیجیتال، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است.
تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس به کیسه هوای جانبی جلو و پرده ای هم مجهز است و امکانات بیشتری مانند تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سقف پانورامای برقی و دوربین زیر آینه سمت شاگرد در آن دیده می شود. در حال حاضر CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ با مدل ۲۰۲۳ توسط سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می شوند. تیپ ۲ این کراس اوور با قیمت یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و تیپ ۳ آن با قیمت یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در سامانه عرضه شده است. بدیهی بوده که به خاطر تیراژ عرضه تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس و امکانات موجود در این خودرو، خرید آن در سامانه یکپارچه فروش وارداتی ها منطقی تر است.
حتماً ببینید: قیمت روز خودروهای داخلی و وارداتی

با توجه به حضور گسترده تر این خودرو در بازار آزاد، شاهد کاهش قیمت چانگان CS35 پلاس نسبت به روزهای اول عرضه هستیم. در شرایط فعلی تیپ ۲ این خودرو با قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد برای فروش حضور دارد. همچنین چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ توسط دلالان قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان را تجربه می کند. لازم به ذکر است که این قیمت ها مربوط به اعداد اعلام شده از سوی فروشندگان بوده و قیمت معامله ای تا حدی کمتر از اعلام اعلام شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره