برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

ویدئوی تست درایو لاماری ایما هیبرید؛ کراس اوور سبز تازه وارد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدئوی تست درایو لاماری ایما هیبرید؛ کراس اوور سبز تازه وارد

آخرین خودرو/ تست درایو لاماری ایما هیبرید دیروز با حضور رسانه های خودرویی برگزار شد. کراس اووری پاک که جدیدترین محصول آرین موتور به حساب می آید.

ویدئوی بررسی لاماری ایما هیبرید

صبح دیروز تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و رسانه های تخصصی خودرو توانستند تا تجربه رانندگی با این خودرو را داشته باشند. خودرویی که اساس فنی یکسانی با لاماری ایما معمولی دارد اما در بحث فنی، آپشن و البته ظاهر با نسخه معمولی متفاوت است. قرار است عرضه اولیه این خودرو اواخر سال صورت بگیرد و این یعنی سبد محصولات آرین پارس موتور در پایان سال شامل دو محصول خواهد بود. در ادامه نگاه مختصری به این کراس اوور هیبرید خواهیم داشت.

تفاوت های ظاهری
کلیت طراحی همان چیزی است که در نسخه معمولی لاماری ایما دیده بودیم اما تفاوت هایی در جزئیات دیده می شود. سپر جلو، رکاب، رینگ و سپر عقب کاملا با نسخه معمولی متفاوت است و همین باعث شده تا ظاهری متفاوت، خشن و اسپرت تر را در نسخه هیبرید داشته باشیم. در نما جلو چراغ های روشنایی روز، همان چراغ های کشیده و نواری شکلی است که در دیگر نسخه های لاماری استفاده شده است . این چراغ ها به وسیله نواری زاویه ای شکل به اسپلیترها نزدیک شده اند که جلوه خوبی را ایجاد کرده است. طراحی سپر عقب و همچنین رکاب ها هم تغییر کرده تا به همراه رینگ های اسپرت، یک ظاهر جوان پسند و قوی را در لاماری ایما هیبرید ببینیم.

مشخصات فنی
قوای محرکه لاماری هیبرید از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور برقی تامین می شود که می تواند نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع ECVT یا DHT به چرخ های جلو منتقل کند. در محور جلو سیستم تعلیق از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و خوبی را می توان با آن تجربه کرد. ظرفیت مخزن سوخت لاماری ایما اچ ای وی ۵۵ لیتر و مصرف سوخت میانگین این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۳ لیتر است.

آپشن های ایمنی و رفاهی
سنسور نور ، سنسور باران ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پارک برقی ، سقف پانوراما، نور پردازی داخلی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری ، سیستم پایش نقطه کور ، رادار بین خطوط ، چراغ روشنایی روز ، کروز کنترل ، درب صندوق عقب برقی و… از جمله  امکانات لاماری ایما هیبرید است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir