برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

هاچ بک جذاب چینی با قیمتی کمتر از 500 میلیون تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
هاچ بک جذاب چینی با قیمتی کمتر از 500 میلیون تومان

آخرین خودرو/ عرصه رقابت در بازار خودروهای برقی چین روز به روز تنگ تر می شود. به همین خاطر خودروسازان مختلف برای جذب مشتریان تخفیف های ویژه ارائه می کنند.

شاید بدانید چین بزرگ ترین بازار خودروی جهان محسوب می شود و از شرکت های خارجی معروف گرفته تا برندهای کم نام و نشان داخلی محصولات خود را در این بازار پرتنوع عرضه می کنند. فضای رقابتی حاکم بر بازار این کشور سبب شده قیمت برخی مدل ها کاهش یابد و یا خودروسازان محصولات خود را با شرایط ویژه به فروش برسانند.

 یکی از این خودروسازان SAIC-GM-Wuling است که اخیرا تصمیم گرفته مدل وولینگ بینگو را با تخفیف ۱۰ درصدی بفروشد. این میزان تخفیف بسته به تیپ خودرو معادل ۵ الی ۸ هزار یوان یا تقریباً ۱۹ الی ۶۲ میلیون تومان می شود.

وولینگ بینگو مارس گذشته وارد بازار چین شد. این خودرو در دسته هاچبک های کوچک برقی قرار می گیرد و رقیب بی وای دی سیگال به شمار می رود. استقبال از بینگو در ماه های پایانی سال گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافت، طوری که آمار فروش ماهانه آن به ۲۰ هزار دستگاه رسید. البته با وجود این، محصول مشترک گروه SAIC و جنرال موتورز نتوانست به رکورد فروش ماهانه ۴۰ هزار دستگاهی سیگال نزدیک شود. در واقع دلیل اعمال تحفیف ۱۰ درصدی همین موضوع است و SAIC-GM-Wuling می خواهد هر طور که شده بی وای دی را شکست دهد.

وولینگ بینگو در نسخه های مختلفی تولید می شود. این نسخه ها از نظر پیشرانه، باتری و البته قیمت متفاوت از هم هستند. در ادامه می توانید لیست تیپ های مختلف را مشاهده نمایید:

وولینگ بینگو انجوی با برد ۳۳۳ کیلومتر – قیمت ۶۸,۸۰۰ یوان، معادل ۵۳۲ میلیون تومان
وولینگ بینگو انجوی پلاس با برد ۳۳۳ کیلومتر – قیمت ۷۲,۸۰۰ یوان، معادل ۵۶۲ میلیون تومان
وولینگ بینگو Lingxi Internet+ با برد ۴۱۰ کیلومتر – قیمت ۷۶,۸۰۰ یوان، معادل ۵۹۴ میلیون تومان
وولینگ بینگو Lingxi Exclusive با برد ۴۱۰ کیلومتر – قیمت ۸۳,۸۰۰ یوان، معادل ۶۴۸ میلیون تومان

گفتنی است مدل های پایه از وولینگ بینگو که بردی برابر با ۲۰۳ کیلومتر دارد، مشمول تخفیف نشده و با همان قیمت سابق به فروش می رسند. این نسخه ها ۵۹,۸۰۰ و ۶۵,۸۰۰ یوان (معادل ۴۶۲ الی ۵۰۸ میلیون تومان) قیمت دارند.

برای ترغیب حداکثری، SAIC-GM-Wuling به مشتریانی که در بازه زمانی معین وولینگ بینگو را خریداری کنند، شارژر رایگان ۳.۵ کیلوواتی، وارانتی مادام العمر برای اولین مالک و وام با شرایط ویژه اعطا می کند.

وولینگ بینگو با قیمت زیر ۵۰۰ میلیون تومان چه مشخصاتی دارد؟
همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، وولینگ بینگو هاچبکی با پیشرانه تمام الکتریکی است. این خودرو طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۳۹۵۰، ۱۷۰۸ و ۱۵۸۰ میلیمتر دارد. با چنین ابعادی، این خودرو اندکی از بی وای دی سیگال بزرگ تر است. مثل اکثر رقبا این هاچبک برقی نیز می تواند چهار سرنشین را با خود حمل کند.

به طور کلی وولینگ بینگو با سه پیشرانه تولید می شود که عبارتند از:

نسخه ۴۰ اسب بخاری، باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی از نوع LFP، برد ۲۰۳ کیلومتر بر اساس استاندارد چینی CLTC
نسخه ۶۷ اسب بخاری، باتری ۳۱.۹ کیلووات ساعتی از نوع LFP، برد ۳۳۳ کیلومتر بر اساس استاندارد چینی CLTC
نسخه ۶۷ اسب بخاری، باتری ۳۷.۹ کیلووات ساعتی از نوع LFP، برد ۴۱۰ کیلومتر بر اساس استاندارد چینی CLTC

وولینگ بینگو چه در نمای ظاهری و چه در داخل کابین طراحی بروز و مدرنی دارد. البته سبک طراحی نمای بیرونی آن به شکلی است که احتمالاً بانوان بیشترین مشتریان آن را تشکیل می دهند. شاید به همین خاطر است که در تصاویر تبلیغاتی این خودرو، بانوان حضور پررنگی دارند.

در داخل کابین با فضای جذابی روبرو هستیم. داشبورد این خودرو با تمرکز بر راننده طراحی شده و در پشت فرمان خوش فرم، دو نمایشگر دیجیتال قرار دارد. این نمایشگرها ۱۰.۲۵ اینچی هستند.

قرار است امسال مدل کراس اوور وولینگ بینگو نیز عرضه شود. این مدل با نام بینگو پلاس وارد بازار خواهد شد. از نظر طراحی این مدل مشابه با نسخه هاچبک خواهد بود، اما ابعاد آن رشد کرده و طبیعتاً جثه بزرگ تری خواهد داشت. کمپانی چینی طول، عرض و ارتفاع بینگو پلاس را به ترتیب برابر با ۴۰۹۰، ۱۷۲۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر و فاصله محوری آن را ۲۶۱۰ میلیمتر اعلام کرده است. این کراس اوور برقی با موتور ۱۰۰ اسب بخار و باتری ۵۰.۶ کیلووات ساعتی به فروش خواهد رسید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره