برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

«فولکس واگن تیگوان» به سامانه جانبازان آمد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«فولکس واگن تیگوان» به سامانه جانبازان آمد

آخرین خودرو/ شرکت ماموت خودرو فولکس واگن تیگوان را به سامانه جانبازان اضافه کرده است. این خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان عرضه می شود.

به گزارش آخرین خودرو، فولکس واگن تیگوان یک کراس اوور متوسط و آلمانی است که دور قبلی واردات هم با ماموت خودرو به بازار ایران آمد. حال قرار است تا در دوره جدید واردات خودرو، این خودروی دو دیفرانسیل صرفاً به جانبازان عرضه شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، ماموت خودرو فعلاً نمونه نسل دوم این خودرو را به بازار ایران می آورد و شاید در آینده به سراغ عرضه نسل سوم تیگوان برود.

فولکس واگن تیگوان حاضر در سامانه جانبازان به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TSI مجهز است که ۱۸۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده فولکس واگن تیگوان نسل دوم فیس لیفت که برای ورود به بازار ایران انتخاب شده اند، از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT هستند و توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. در حال حاضر تیگوان های موجود در خیابان های کشور به جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر مجهز هستند.

تیگوان سامانه جانبازان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۷.۷ ثانیه ثبت می کند و در آن امکاناتی مانند سقف پانوراما، کیسه هوای جانبی و پرده ای، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل تطبیقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز اضطراری اتوماتیک، تهویه اتوماتیک دو کاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور و… دیده می شود.

لازم به ذکر است که فولکس واگن تیگوان حاضر در سامانه جانبازان با توجه به مشخصات فنی اعلام شده، نمونه سفارش بازار آمریکای شمالی هستند و حال قرار است تا ماموت خودرو این کراس اوور آلمانی را به بازار ایران بیاورد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir