برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چهره ها/ رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد

منبع
نمناک
بروزرسانی
چهره ها/ رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد

نمناک/ آناهیتا همتی که بسیاری از مخاطبان تلویزیون او را با نقش آفرینی در سریال خانه به دوش و جمله معروف "حالا لباس چی بپوشم؟" به یاد می آورند، چندی پیش و 16 سال پس از ازدواج اول و فوت همسر خارجیش، باردیگر ازدواج کرد، همسر بازیگر فیلم والدین امانتی یک مشاور خانواده به نام علی باغزری است که آناهیتا همتی به تازگی به شکلی به اصالت او اشاره کرد.
آناهیتا همتی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون به تازگی با انتشار یک ویدیو در استوری اینستاگرامش به اصالت همسرش و اقوام او اشاره کرد و نوشت:

 
همسر دوم آناهیتا همتی کیست؟
علی باغ زری متولد دهه چهل در تهران مشاور خانواده همسر دوم آناهیتا همتی است که در تیرماه 1402 مراسم عقد خود را برگزار و ازدواجشان را علنی کردند. همسر این بازیگر اهل ایران و شیراز زیباست و خارجی نیست، لازم به ذکر است که خانم بازیگر سال 1383 با الکساندرا جی ریوسا (Alexander jriosa) اهل فیلیپین ازدواج کرده بود که همسر خارجیش بنا به دلایلی فوت کرده است.


در تصاویر منتشر شده از بازیگر سریال باغ سرهنگ و همسرش اختلاف سنی آنها بیش از حد به نظر می رسد اما با توجه به تاریخ تولدشان این زوج ده سال بیشتر اختلاف سنی ندارند و خانم بازیگر با 51 سال سن خوب مانده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره