برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«جوکر» از پس فیلم آنجلینا جولی برنیامد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باشگاه خبرنگاران/ آخرين وضعيت فروش و خلاصه داستان فيلم‌هاي اکران شده طي هفته جاري در سطح جهان را در اين گزارش دنبال کنيد. هر هفته گزارشي از پرفروش‌ترين‌هاي فيلم‌هاي اکران شده در سطح جهان منتشر مي‌شود که از فروش اکران فيلم‌ها و انيميشن‌هاي بزرگ در سطح جهان خبر مي‌دهد. در اين هفته نيز سينماي جهان شاهد اکران فيلم‌هاي جديدي بود که فيلم سينمايي «ماليفيسنت:سردسته اهريمنان» و «سرزمين زامبي: ضربه دوم» از ميان تازه اکران‌ها توانستند در بين پرفروش‌هاي اين هفته قرار بگيرند. فيلم‌هاي سينمايي «فانوس دريايي» و «خرگوش جوجو» نيز که از شانس هاي اسکار هستند، به صورت محدود اکران شدند. در زير به آخرين وضعيت فروش فيلم‌ها اشاره شده است: ۵) مرد ماه جوزا «Gemine Man»
فيلم جديد کمپاني پارامونت ساخته کارگردان برنده جايزه اسکار، آنگ لي است که در سبک علمي-تخيلي، اکشن و درام تهيه شده. اين فيلم را نظر منفي منتقدان روبرو شده است. داستان فيلم از اين قرار است که يک مامور پا به سن گذاشته به نام هنري بروگن در آستانه بازنشستگي قرار دارد و حالا نسخه جوان‌تر وي قصد کشتنش را دارد. ويل اسميت، کلايو اوون و بنديکت وانگ بازيگران اين هستند. اين فيلم پر هزينه که علاوه بر منتفدان مخاطبان را نيز سرگرم نکرده است، در دومين هفته اکران تنها ۸ ميليون دلار فروش داشت و در گيشه داخلي به ۳۶ ميليون رسيد تا بخش کوچکي از بودجه ۱۳۸ ميليون دلاري آن باز گردد. ۴) خانواده آدامز «The Adams Family»
محصول جديد کمپاني گلدوين ماير که يونيورسال مسئوليت توزيع آن را بر عهده داشته است. اين انيميشن و به اصلاح پويا نمايي در ژانر کمدي ترسناک به کارگرداني کنراد ورنن ساخته شده است. اسکار آيزاک، شارليز ترون، کلويي گريس مورتس، نيک کرول و بت ميلر صدا پيشگان اين انيميشن هستند که داستان خانواده‌اي عجيب و غريب و ماجراجويي آن‌ها را روايت مي‌کند. انيميشن اين خانواده مرموز که ۹۶ سالن براي اکران آن اضافه شده بود ۱۶ ميليون دلار فروش کرد و به جايگاه چهارم اين هفته رسيد. آورده اين فيلم از گيشه داخلي به ۵۶ ميليون دلار رسيده است. ۳) سرزمين زامبي:ضربه دوم «Zombieland:Double Tap»
فيلم جديد کمپاني سوني و به طور خاص‌تر کلمبيا پيکچرز است که در ژانر کمدي پسا رستاخيزي است و بودجه‌اي ۴۲ ميليون دلاري دارد کارگرداني فيلم را روبن فيلشر انجام داده است و بازيگراني مثل، اما استون، وودي هارلسون و جسي آيزنبرگ در آن نقش آفريني مي‌کنند. داستان فيلم نيز رويداد‌هاي اتفاق افتاده پس از قسمت نخست را روايت مي‌کند که چهار شخصيت اصلي پس از سفرشان به واشينگت با مشکلات زيادي روبرو مي‌شوند. واکنش منتقدان نسبت به فيلم عموما مثبت است. ۲۶ ميليون دلار، دشت اول اين فيلم از هفته ابتدايي اکرانش بود تا در رقابت نزديک با جوکر به رتبه سوم برسد. اين فيلم که بودجه‌اي ۴۲ ميليون دلاري دارد در گشيه جمعه موفق به شکست جوکر شده بود. ۲) جوکر «Joker»
فيلم سينمايي جديد برادران وارنر است که در ژانر تريلر روانشناختي ساخته شده. تاد فيليپس کارگرداني اين فيلم جنجالي را برعهده داشته و نويسندگي آن را نيز خود فيليپس به همراه اسکات سيلور بر پايه شخصيت تبهکار دنياي دي سي انجام داده است. اين فيلم داستان يک کمدين شکست خورده‌اي به نام آرتور فلک در شهر گاتهام در سال ۱۹۸۱ را روايت مي‌کند که پس از تجربه‌هاي تلخ با نام جوکر وارد دنياي شرارت و تبهکاري ميشود. واکين فينيکس و رابرت دنيرو از بازيگران اصلي اين فيلم هستند. جوکرِ فينيکس در رقابت با فيلم جديد آنجلينا جولي شکست خود و پس از دو هفته صدر را به اين فيلم واگذار کرد. اين فيلم در اين هفته نيز به ارزش ۲۹ ميليون دلار بليط فروخت تا فروش گيشه داخلي را به مرز ۲۵۰ ميليون دلار نزديک کند. ۱) ماليفيسنت: سردسته اهريمنان «Maleficent: mistress of Evil»
فيلم جديد ديزني به کارگرداني يواخيم رانينگ که باعث شد اين کمپاني فانتزي ساز دوباره به صدر گيشه‌هاي هفتگي باز گردد. اين فيلم دنباله قسمت قبلي است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود و آنجلينا جولي، آل فانينگ و ميشل فايفر بازيگران آن هستند. اين فيلم داستان و ماجرا‌هاي دختري خوش قلب را روايت مي‌کند که به خاطر خيانت ديگران تبديل به زني سنگدل و بدجنس شده است که به چيزي جز بدي فکر نمي‌کند. ماليفيسنت ۲ اگرچه تنها نصف قسمت قبلي خود فروش داشته که به نوعي شکست محسوب مي‌شود، اما فروش ۳۶ ميليون دلاري آن کافي بود تا اين فيلم را در رتبه نخست پرفروش‌هاي اين هفته قرار دهد. بيشترين نسبت فروش به تعداد سالن سينما نيز به اين فيلم رسيد. در ادامه مروري مختصر بر باکس آفيس اين هفته سينماي هاليوود خواهيم داشت:
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره