برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازیگر نقش «شمر»: حضورم در سریال «سلمان فارسی» قطعی است

منبع
ميزان
بروزرسانی
بازیگر نقش «شمر»: حضورم در سریال «سلمان فارسی» قطعی است

ميزان/ بازيگر فيلم سينمايي «خروج» گفت: از همان ابتداي شروع پروژه داوود ميرباقري براي حضور در مقام بازيگر با من صحبت کرده است، البته سريال بسيار طولاني مدت است و شخصيت ها در مقاطع مختلف وارد داستان مي شوند، حال بايد منتظر بمانم تا نوبت حضور من در اثر برسد. 
 
محمد فيلي پيرامون حضورش در سريال «سلمان فارسي» گفت: از همان ابتداي شروع پروژه داوود ميرباقري براي حضور در مقام بازيگر با من صحبت کرده است، البته سريال بسيار طولاني مدت است و شخصيت ها در مقاطع مختلف وارد داستان مي شوند، حال بايد منتظر بمانم تا نوبت حضور من در اثر برسد. 

وي درباره کاراکتر خود در سريال «سلمان فارسي» اضافه کرد: حضور من در اين سريال قطعي شده اما هنوز در قبال شخصيتم در اثر چيزي نمي دانم، يک شماي کلي از اثر به من داده شده و هنوز نمي دانم دقيقا کدام شخصيت را بازي مي کنم. 

بازيگر فيلم سينمايي «خروج» درباره بازي در نقش‌هاي منفي در سريالهاي تاريخي اظهار کرد: واقعيت خود من بيشتر به خوب بودن شخصيت فکر مي کنم، اينکه اين شخصيت درست نوشته شده و جاي کار داشته باشد، در برخي از کارها شخصيت منفي اما به شدت خوبي پيشنهاد شده که من حضور در آن را پذيرفته ام. 

وي درباره ساير فعاليت هاي خود در عرصه بازيگري اضافه کرد: به تازگي بازي در يک فيلم سينمايي تاريخي هم به من پيشنهاد شده است، در اين فيلم که هنوز نام آن مشخص نشده در نقش يک خان و شخصيت مثبت اثر حضور خواهم داشت. به تازگي اثري سينمايي به کارگرداني «مرتضي آتش زمزم» را به پايان رساندم که منتظر زمان خوب براي اکران است. 

بازيگر سريال مختارنامه درباره نبود آثار تاريخي داستاني همچون «روزي روزگاري» اظهار کرد: متاسفانه به توليد چنين آثاري توجه نمي شود، مردم با سريالهاي تاريخي و داستاني ارتباط بهتري برقرار مي کنند، وضعيت در قبال سريالهاي مذهبي گاها بهتر است و ما شاهد آثاري همچون «مختارنامه»، «يوسف پيامبر» و «سلمان فارسي» هستيم اما سالهاست اثري بومي و براساس قوميت ها ساخته نشده است. 

وي در همين راستا ادامه داد: متاسفانه در عرصه توليد حسادت فراواني وجود دارد، به طور مثال چند سالذ است که داوود ميرباقري در انتظار ساخت «سلمان فارسي» بوده است، منتها برخي به کارگردانان موفق حسادت مي کنند و همين باعث مي شود که تعداد آثار فاخر و تاريخي ما کمتر از گذشته شود. 

اين بازيگر سينما و تلويزيون اظهار کرد: ساخت آثار تاريخي موهبت هاي فراواني دارد، بسياري از بازيگران خوب ما از دل همين سريالهاي تاريخي مذهبي پيدا مي شوند، خود من جوان بودم که در «روزي روزگاري» بازي کردم و بعد از آن به نوعي به همه معرفي شدم، اين نوع از سريالهاي تاريخي باعث به وجود آمدن بستري مناسب براي رشد جوانان مي شود. 

وي در همين رابطه ادامه داد: توليد آثار مذهبي تاريخي مي تواند علاوه بر استعداديابي جوانان بسياري از بازيگران پيشکسوت ما که سالهاست خانه نشين شده اند را هم سر کار بياورد، سريالي مثل سلمان فارسي علاوه بر جنبه هاي هنري خود که قابل کتمان نيست از جهت اشتغال زايي هم مي تواند براي چندين سال معاش يک هنرمند پشت و جلوي صحنه را تامين کند. 

فيلي با تاکيد بر تامل بيشتر مسئولين فرهنگي بر توليد آثار تاريخي مذهبي خاطرنشان کرد: مسئولين فرهنگي اگر مي خواهند آينده خوبي در انتظار توليدا باشد بايد روي چنين سريالهايي برنامه ريزي کنند، اين اتفاق آينده هنر و تمامي عوامل حاضر در عرصه سينما و تلويزيون را شکل مي دهد. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره