برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همکاری تازه رابرت دنیرو و آل پاچینو در «گوچی»

منبع
جام جم
بروزرسانی
همکاری تازه رابرت دنیرو و آل پاچینو در «گوچی»

جام جم/ «گوچي» ۲ بازيگر کلاسيک را با هم همراه مي کند
ريدلي اسکات براي فيلم تازه اش، يک بار ديگر رابرت دنيرو و آل پاچينو را در مقابل هم قرار مي دهد. اين درام شرح حال گونه اجتماعي با نام موقت «گوچي» جلوي دوربين مي رود و زمان اکران عمومي، اين نام تغيير خواهد کرد. همان طور که از نام فيلم پيداست، داستان آن درباره خاندان گوچي از چهره هاي جنجالي دنياي مد است. اسکات اين روزها سرگرم مذاکرات جداگانه با دنيرو و پاچينو است و اظهار اميدواري کرده که هر دوي آنها به دعوت او پاسخ مثبت بدهند. اهل فن مي گويند به احتمال بسيار زياد، هر دو بازيگر دعوت اسکات را قبول خواهند کرد. اين در حالي است که اسکات قبل از اين ليدي گاگا را براي بازي در نقش پاتريشيا گوچي انتخاب کرده است.

پاتريشيا گوچي، همسر سابق ماريزيو گوچي، نوه گوچيو گوچي موسس بزرگ دنياي طراحي و مد بود. اين خانم طراحي ترور خودش در مقابل دفتر کارش را در سال ۱۹۹۵ سازماندهي کرد، اما توسط پليس دستگير و به ۱۸ سال زندان محکوم شد. پاتريشيا گوچي سال ۲۰۱۸ از زندان آزاد شد. ماريزيو در حالي که دو فرزند دختر از پاتريشيا داشت، او را ترک و با زن ديگري ازدواج کرد. با آن که پاتريشيا از يک تومور مغزي رنج مي برد، دخترانش او را به خاطر اقداماتش سرزنش کردند.

در حالي که اطلاع چنداني از داستان فيلم در دست نيست، کسي نمي داند دنيرو و پاچينو در اين درام جنجالي در نقش کدام يک از شخصيت هاي واقعي ظاهر خواهند شد. نزديکان اسکات و دو بازيگر هم در اين رابطه سکوت کرده و بر رمزوراز ماجرا افزوده اند! فيلمنامه اقتباسي گوچي را روبرتو بنتيوگنا براساس داستان کتاب پرخواننده سارا گاي فوردن نوشته است. اين کتاب با نام «خانه گوچي: داستاني لطيف از جنايت، افتخار و حرص»، توانست ميليون ها کتابخوان در سراسر جهان را جذب ماجراهاي خود کند.

ريدلي اسکات قصد دارد کليد فيلمبرداري درام تازه اش را اوايل سال آينده ميلادي بزند. به گفته نزديکان فيلمساز، او قصد دارد اول درام پرتنش تاريخي «آخرين دوئل» را با بازي مت ديمون و بن افلک بسازد و بعد از آن سراغ پروژه گوچي برود. در همين ارتباط است که اهل فن مي گويند بعيد مي دانند اسکات بتواند در زمان تعيين شده کليد فيلمبرداري گوچي را بزند. به باور آنها کار توليد و ساخت آخرين دوئل، حداقل تا اواسط تابستان سال آينده ميلادي وقت اسکات را خواهد گرفت. براساس شنيده ها، آدام درايور که سال قبل براي «داستان ازدواج» با تحسين منتقدان روبه رو شد و جراد لتو هم در گوچي بازي خواهد داشت. دنيرو و پاچينو سال قبل در درام گنگستري مارتين اسکورسيزي «ايرلندي» با يکديگر همبازي بودند. اين فيلم را شبکه نتفليکس تهيه کرد و نمايشي اينترنتي و استريم داشت. اين دو هنرمند کهنه کار هاليوودي، طي چند دهه اخير در فيلم هايي چون پدرخوانده ۲، هيت و قتل موجه با يکديگر همبازي بوده اند. نکته جالب اين که در دو فيلم اول، اين دو در هيچ يک از صحنه هاي فيلم در مقابل هم ظاهر نشدند. صنعت سينما از دهه ۷۰ ميلادي تا به حال، تلاش زيادي داشته تا اين دو بازيگر مولف را در فيلم هاي سينمايي در کنار هم  قرار دهد.
 

 کيکاووس زياري
منبع: هاليوود ريپورتر

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره